دیدار‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ زیر ذره بین ویلموتس

 تیم ملی فوتبال ایران پنج شنبه هفته پیش آخرین بازی اش در دور رفت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با شکست ۲ بر یک مقابل عراق پشت سر گذاشت تا اکنون با ۲ پیروزی برابر کامبوج، هنگ کنگ و ۲ باخت از بحرین، عراق و کسب ۶ امتیاز در رتبه سوم گروه C این رقابت‌ها قرار بگیرد.

اخبار ورزشیبا توجه به فراهم نشدن شرایط برگزاری بازی دوستانه تیم ملی با گزینه‌های مد نظر فدراسیون یعنی برزیل، پاراگوئه، امارات، ژاپن، استرالیا، چین، لیبریا و گرجستان در اتفاقی عجیب کادرفنی این تیم قید ادامه تمرینات یوز‌ها در روز‌های باقی مانده از فیفادی نوامبر را هم زد.

هر چند مارک ویلموتس و مربیان خارجی تیم ملی این روز‌ها در بلژیک حضور دارند، اما با توجه به اهمیت دیدار‌هایی که امروز (سه شنبه) بین هم گروه‌های تیم ملی برگزار می‌شود آن‌ها و همچنین وحید هاشمیان دیدار عراق با بحرین و همچنین هنگ کنگ با کامبوج را از طریق گیرنده‌های تلویزیونی به دقت زیر نظر گرفته و سپس با ضبط فیلم این ۲ بازی آنالیز دقیقی روی حریفان آتی تیم ملی انجام خواهند داد.

دیدار شاگردان صدرنشین سرتکو کاتانچ با تیم رده دومی هلیو سوسا (بحرین) از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه بین المللی امان اردن برگزار می‌شود و همچنین شاگردان میکسو پاتلاینن فنلاندی هم که در رتبه چهارم گروه C قرار دارند در ورزشگاه ملی هنگ کنگ میزبان کامبوج هستند.