نصیرزاده استقلالی‌ها را تهدید به حذف از آسیا کرد!

انتقال داریوش شجاعیان به باشگاه استقلال همچنان با کشمکش‌هایی همراه است تا جایی که نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی، استقلالی‌ها را تهدید به حذف از آسیا کرد.

اخبار ورزشی- آبی‌های پایتخت در انتقال شجاعیان متعهد شده بودند که در چند فقره چک پول انتقال این بازیکن را پرداخت کنند، اما تمامی چک‌هایی که آبی پوشان به نصیرزاده مدیرعامل وقت داده بودند برگشت خورده و پاس نشده است تا حاشیه‌هایی بین ۲ باشگاه به وجود بیایید. طبق تعهدات قرار بود در صورت پاس نشدن چک‌ها شجاعیان به تیم سابق خود ماشین سازی (گسترش فولاد) بازگردد که این امر تا به امروز رخ نداده است.

طبق ادعای مدیران ماشین‌سازی تبریز در قرارداد داریوش شجاعیان با استقلال به صراحت ذکر شده است در صورتی که آبی‌ها در پرداختی‌ها مشکل داشته باشند ماشین‌سازی حق دارد به صورت یکطرفه قرارداد را فسخ کرده و شجاعیان را بازگرداند که این برگه از تصویر قرارداد هم موجود است.

سریال حواشی انتقال شجاعیان ادامه دارد

استقلالی‌ها ۲ چک انتقال شجاعیان را پاس کردند. البته چک سوم پاس نشده تا مدیر عامل باشگاه ماشین سازی برای مشخص شدن وضعیت این انتقال به کمیته تعیین وضعیت شکایت کند.

جلسه رسیدگی به وضعیت انتقال شجاعیان در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار شد و طرفین درباره این انتقال توضیحات خود را ارائه کردند. قرار شد آخرین چک ۲۰۰ میلیون تومانی استقلالی‌ها که بابت این انتقال داده بودند پاس شود. برگشت این چک باز هم تبعات بدی را برای استقلالی‌ها به همراه داشت.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل ماشین‌سازی درباره ماجرای این چک گفت: این چک، یک چک شخصی است و مربوط به قسط آخر انتقال شجاعیان می‌شود. تاریخ این چک برای ۲۰ آبان بود، اما زمانی که ما برای نقد کردن آن اقدام کردیم، پول در حساب نبود. پس از آن تلاش کردیم که از باشگاه استقلال پیگیری کنیم، اما متاسفانه یک نفر در آن ساختمان چهار - پنج طبقه پاسخگو نبود. سوال من این است، در یک ساختمان ۵ طبقه که سردرش تابلو استقلال خورده یک نفر نیست که گوشی تلفن را جواب بدهد؟ روز‌های ابتدایی هفته گفته شد برف آمده و فردایش گفتند راه‌ها یخ بسته و کسی باشگاه نبوده، اما دیروز که تهران هوا خوب بود.

او در مورد اینکه آیا چکی که استقلالی‌ها در اختیار مدیران ماشین سازی قرار دادند شخصی است یا متعلق به باشگاه بیان کرد: چک شخصی است که پشتش مهر باشگاه خورده و با همین چک هم توانسته‌اند مانع ابطال مجوز حرفه‌ای باشگاه شوند تا تیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شود. ظاهرا همه چک‌های این چنینی پاس شده غیر از چکی که به ما داده‌اند. اکنون چک را برگشت زدیم و البته نامه‌ای هم برای تاج و وزیر نوشتیم. نوشتیم که ما به دلیل این بی‌توجهی‌ها به AFC شکایت می‌کنیم و اگر مانع حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شدند از چشم ما نبینند. خودشان حاضر به صحبت با ما نبودند.

به هر ترتیب مباشری معاون اجرایی استقلال با توجه به شرایط این روز‌ها اعلام کرده تا شنبه هفته آتی پول انتقال شجاعیان را به باشگاه ماشین سازی پرداخت می‌کند تا استقلال با خطری رو به رو نشود. باید دید آبی پوشان این بار قسط سوم را پرداخت خواهند کرد یا خیر.