ویلموتس بهترین گرینه نبود

 شواهد گویای این است که مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جایگاه متزلزلی دارد و رویداد هر اتفاقی در خصوص آینده کاری او دور از ذهن نیست.

اخبار ورزشی- در این خصوص اکبر کارگرجم ملی پوش سابق کشورمان اظهار داشت: روزی که فدراسیون در صدد انتخاب جانشین کی‌روش بود، به خاطر مشکلات موجود نمی‌توانستند به سراغ بهترین گزینه بروند و به ناچار به سراغ در دسترس ترین گزینه رفتند.

وی اضافه کرد: نمی‌دانم وقتی نمی‌شد گزینه‌های مطلوب خارجی را به ایران بیاورند، چه اصراری بود که حتما مربی خارجی بیاید. آیا بهتر نبود در آن شرایط به مربیان ایرانی اعتماد می‌شد و آیا مربیان خوب ایرانی نمی‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند؟ اگر یک مربی ایرانی داشتیم حد اقل حساسیت های دیدار با عراق را درک می کرد و قبل از آن بازی برای دریافت مطالباتش به فدراسیون فشار نمی‌آورد و تمرینات را زودتر آغاز می‌کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: ما که نمی‌دانیم برنامه‌های فدراسیون فوتبال چیست و از مفاد قرارداد با ویلموتس هم مطلع نیستیم چون هیچ گاه در این خصوص شفاف سازی صورت نگرفت. اما اگر قرار باشد تغییر و تحولی در این زمینه ایجاد شود، بهترین زمان همین الان است. چون جلوی ضرر از هرکجا گرفته شود، استفاده است. 

کارگرجم تصریح کرد: به نظرم همین الان هم اگر قرار به جدایی ویلموتس باشد و اگر قرار باشد جانشین او هم یک مربی در همین ردیف باشد، بهتر است به نیروهای داخلی خودمان و مربیان وطنی اعتماد کنیم.