مدافع سابق تیم ملی: برانکو گزینه خوبی برای تیم ملی است

محمد نصرتی بازیکن اسبق  تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اختلاف بین فدراسیون فوتبال و  ویلموتس  اظهار کرد: عملکرد  ویلموتس سرمربی تیم ملی خوب نبوده است و بعید می‌دانم که ادامه همکاری با او میسر باشد و شرایطش مناسب نیست. به نظرم فدراسیون فوتبال باید مصالحه آمیز با ویلموتس قطع همکاری کرده و برانکو را جایگزینش کند.

اخبار ورزشیمحمد نصرتی درباره اینکه برانکو ایوانکوویچ می‌تواند گزینه مناسبی برای تیم ملی فوتبال کشورمان باشد، گفت: بله صد درصد برانکو گزینه خوبی برای تیم ملی است چرا که شناخت خوبی از فوتبال کشورمان دارد و مربی متشخصی است و به طور حتم می‌تواند به فوتبال ملی کمک کند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره اینکه اگر فدراسیون فوتبال قصد جذب برانکو را داشت چرا زودتر چنین اقدامی را انجام نداد، بیان کرد: به هر حال فدراسیون فوتبال هراس داشت که با حضور برانکو در تیم ملی فوتبال اختلافی بین طرفداران استقلال و پرسپولیس پیش بیاید به همین علت ویلموتس را برای هدایت تیم ملی انتخاب کرد.  

او درباره اینکه اکنون زمان مناسبی برای تغییر و تحولات کادر فنی تیم ملی است، اظهار کرد: بله به نظرم اکنون بهترین فرصت برای تغییر و تحولات کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان است و این موضوع ضربه‌ای به تیم ملی نمی‌زند و فقط فدراسیون فوتبال ضرر مالی می‌کند. به هر حال تعجب می‌کنم که فدراسیون فوتبال با این همه تجربه در قرارداد بستن با ویلموتس دقت لازم را نکرد.

شیوه ویلموتس در تیم ملی درست نیست 

نصرتی درباره اینکه تیم ملی فوتبال در این شرایط به جام جهانی صعود می‌کند، گفت: به طورحتم تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی صعود می‌کند چرا که تیم ملی در این ۷، ۸ سال بهترین تیم آسیا بوده است و شیوه ویلموتس درست نیست وگرنه تیم ملی به راحتی می‌تواند نتیجه بگیرد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره اینکه حضور برانکو باعث جبهه گیری هواداران پرسپولیس و استقلال علیه یکدیگر نمی‌شود، گفت: با وجود اینکه  برانکو سرمربی تیم پرسپولیس بوده است، اما اکنون شرایط فوتبال کشورمان فرق می‌کند و فکر نمی‌کنم هواداران سرخابی واکنش نشان بدهند و بی احترامی کنند. به هر حال اکنون بحث منافع ملی مطرح است و برانکو توانسته تیم ملی را به جام جهانی ببرد و بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی محسوب می‌شود.

او درباره شرط برانکو برای حضور در تیم ملی فوتبال مبنی بر تسویه حساب باشگاه پرسپولیس با او بیان کرد: به نظرم بدهی برانکو را الان بدهند بهتر است، چون اگر زمان بگذرد بدهی اش ۲، ۳ برابر می‌شود و مشکل به وجود می‌آید. 

نصرتی  درباره اینکه پرسپولیس نیاز به شوک ندارد، گفت: نه به نظرم کالدرون مربی خوبی است و او هنوز شناخت کافی  از پرسپولیس  پیدا نکرده است و مسئولان این تیم باید از این مربی حمایت کنند چرا که وضعیت  پرسپولیس در بازی‌های بعدی بهتر می‌شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره ۴ باخت پرسپولیس در ۱۱ بازی بیان کرد: به هر حال بدشانسی گریبانگیر پرسپولیس شده است و در بازی با نفت مسجد سلیمان چند توپ به تیرک دروازه خورد و از شانس بد پرسپولیس حریفش تاکنون باخت نداشته است. علاوه بر این پرسپولیس بازیکن خوب خارجی ندارد و جونیور، رادوشووویچ و بشار رسن عملکرد مناسبی ندارند و این تیم  باید در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن خارجی توانمند جذب کند. همچنین بازیکنانی همانند علیپور از آمادگی به دور هستند و هر چه از بازی‌ها بگذرد شرایط بهتری پیدا می‌کنند.