جونیور با دریافت چند هزار دلار با پرسپولیس فسخ کرد؟

محمد حسن انصاری فرد درباره فسخ پایان حضور جونیور براندائو در پرسپولیس گفت: حدود یکماه قبل آقای کالدرون رسما به ما در جلساتی که به اتفاق آقای پیروانی داشتیم اعلام داشت که باشگاه می‌تواند با آقای جونیور فسخ کند.

اخبار ورزشی - البته ایجنت ایرانی ایشان هم کمی زودتر به آقای قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه گفته بودند که امکان فسخ وجود دارد. مذاکرات از آن موقع آغاز شد و طی این مدت جلساتی بین ما و مدیر برنامه‌های ایرانی در گفت‌وگوهایی با ایجنت برزیلی‌شان انجام شد. توافق نامه هم تنظیم شد و مدام هم با آقایان حسینی و خواجه وند و قدوسی مدیران بین‌الملل، حقوقی و روابط عمومی باشگاه با نمایندگان جونیور و مسئولان بخش‌ها و کمیته‌های محترم باشگاه لوگودورتس در ارتباط بودیم و نهایتا این قرارداد اقاله شد و باشگاه پرسپولیس به همکاری خود با این بازیکن خاتمه داد و بازیکن به باشگاه بلغاری هم این موضوع را اعلام و تاکید کرد بر اساس این توافق ادعایی تا پایان مدت قرارداد با پرسپولیس نسبت به آنها نیز ندارد.

انصاری فرد یادآور شد: از تلاش‌های مدیران بخش‌های مختلف باشگاه و باشگاه بلغاری تشکر می‌کنم. نمایندگان جونیور و خود این بازیکن هم حسن نیت داشتند و تلاش آنها بر اقاله با تعامل همه جانبه و یک رقم معقول بود. فارغ از عملکرد بازیکن باید بگویم جونیور بازیکن اخلاق مداری بود. او هنگام خداحافظی چند بار کلمه ببخشید را تکرار کرد و دنبال این نبود که کل مبالغ قرارداد خود را بگیرد و یا دریافتی بیشتر از مدت زمان حضور خود داشته‌ باشد. او رفتاری همچون برخی خارجی‌های تیم که در گذشته به رغم عملکرد نامطلوب دنبال دردسر تراشی و شکایت و یا فسخ یکطرفه بودند نبود و حق و حقوق خود تا به امروز را دریافت کرد و آقای پاشا مدیریت ذیحسابی باشگاه هم به ما گزارش داد که جونیور حتی مبالغی کمتر از میزان دریافتی خود تا امروز دریافت و فسخ را امضا کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: جونیور امروز با دریافت صد و دو هزار دلار قرارداد خود را فسخ کرد و امیدواریم که بتوانیم با نظر کادر فنی بازیکن خارجی خوبی جذب کنیم. ما اقداماتی را در این راستا انجام داده ایم و سه بازیکن را به آقای کالدورن معرفی کرده ایم و ایشان هم امروز یک گزینه را اعلام داشتند وانشاالله خط حمله را تقویت می‌کنیم ضمن اینکه ایمان دارم علیپور با حمایت هواداران روزهای خوبی را رقم خواهد زد و سایر مهاجمان تخصصی و غیر تخصصی تیم هم موثر واقع خواهند شد.