افکار نیوز : در روز نخست هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا عصر امروز از گروه A از ساعت ۱۹ تيم هاي استقلال و نسف قارشي ازبكستان به مصاف هم رفتند كه ديدار پر افت و خيز دو تيم در نيمه نخست با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد تا نماينده كشورمان در زمين خود متوقف شده باشد.

نیمه نخست:
به گزارش ایلنا، بازی دو تیم در نیمه نخست با سرعت بالایی دنبال شد و هر دو تیم دارای موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه یکدیگر بودند که البته در این بین سهم استقلالی‌ها بیشتر بود ولی در نهایت دو تیم نتوانستند راه باز کردن دروازه یکدیگر را پیدا کنند و دست خالی در نیمه نخست راهی رختکن شدند تا کادرفنی دو تیم تدابیر خاصی را برای ۴۵ دقیقه دوم به کار ببندند.
استقلال که در بازی قبل خود موفق شده بود الریان قطر را در قطر شکست دهد در این دیدار خانگی هم به دنبال گرفتن ۳ امتیاز بازی بود ولی در نیمه نخست به این مهم دست نیافت تا مظلومی و شاگردانش بخت خود را در نیمه دوم امتحان کنند.

نیمه دوم: بازی در نیمه دوم بار دیگر با سرعت زیاید دنبال شد. استقلال به دنبال باز کردن دروازه مهمان بود و در سوی دیگر مهمان در پی ضد حمله‌های برق آسا که حتی در برخی از دقایق بازی برتری نسبی هم به بازیکنان نسف قارشی تعلق داشت.

اما در این میان بهترین موقعیت در دقیقه ۵۵ برای استقلال بدست آمده ولی یرکویچ که در بازی گذشته فرشته اقبال آبی‌ها بود بهترین موقعیت ممکن برای بازکردن دروزاه نسف قارشی را از سدت داد. این بازیکن که صاحب توپی باد اورده با اشتباه دفاع حریف شده بود با شوتی سنگین دروازه نسق قارشی را تهدید کرد که توپش با برخورد به تور کناری دروازه از دست رفت.

در دقیقه ۶۸ میلاد میداووی که در نیمه دوم به جای یرکویچ به میدان آمده بود فرصتی مناسب را بدست آورد تا دروزا هنسف قارشی ا باز کند که شوت سنگین این بازیکن هم راهی به دروازه حریف پیدا نکرد تا آه از نهاد هواداران استقلال بلند شود.

در دقیقه ۷۸ نسف قارشی فرصتی مناسب را بریا باز کردن دروازه استقلال بدست اورد که البته این موقعیت را بازیکن شماره ۸ این تیم از دست داد.

در دقیقه ۸۷ گیرائف از نسف قارشی می توانست در موقعیتی مناسبکه در درون محوطه جریمه بدست آورده بود دروازه استقلال و رحمتی را باز کند که توپ این بازیکن در شلوغی خط دفاعی استقلال بلوکه شد تا بخت بزرگی را این تیم ازبکی از دست داده باشد.

در نهایت این بازی با نتیجه صفر – صفر به پایان رسید تا نماینده کشورمان ۲ امتیاز خانگی را به راحتی از دست بدهد و چشم به دیدارهای آینده خود در لیگ قهرمانان بدوزد. در دیگر دیدار این گروه الجزیره هم با نتیجه ۳ بر ۲ از سد الریان قطر گذشت تا تنها تیم ۶ امتیازی این گروه باشد.

حاشیه‌ها:

- کارلوس کی‌روش، مارکار آقاجانیان و سیموئز اعضای کارفنی تیم ملی، علی فتح الله زاده، امیدوار رضایی، ‌ علی امیری، ‌ آندرانیک تیموریان از اعضای باشگاه استقلال و همچنین بهمن فروتن با حضور در جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک تماشا می کنند.

- حدود ۵۵ هزار تماشاگر هم اکنون در ورزشگاه آزادی حضور دارند و از نزدیک شاهد تماشای دیدار تیم مورد علاقه خود هستند. هوادار برای تماشای بازی استقلال با نسف قارشی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

- مرحوم ناصر حجازی بارها از سوی تماشاگان حاضر در ورزشگاه آزادی تشویق شد.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده امروز لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر قم خورده است:
گروه A
استقلال صفر – نسف قارشی ازبکستان صفر
الجزیره ۳ - الریان ۲

گروه B:
پاختاکور ۱ - ۱ بنی یاس
العربی ۱ - الاتحاد ۳

گروه E:
آدلاید یونایتد ۲ - گامبا اوزاکا صفر
پوهانگ استیلرز صفر - بنیادکار ۲

گروه F:
بیجینگ گوان ۱ - بریسبین ۱
اف سی توکیو ۲ - اولسان هورنگ ۲
همچنین برنامه دیدارهای فردا که از گروه C برگزار خواهد شد و سپاهان نماینده کشورمان در این گروه قرار دارد به شرح زیر است:
چهارشنبه ۲ فروردین
لخویا - النصر، ساعت ۲۰:۰۰
سپاهان - الاهلی دبی، ساعت ۲۲:۰۰
همچنین از گروه D این رقابت ها نیز عصر فردا پرسپولیس نماینده کشورمان میزبان الشباب دبی خواهد بود که برنامه این گروه نیز به شرح زیر است:
چهارشنبه ۲ فروردین:
الشباب امارات - پرسپولیس ایران، ساعت ۱۸:۰۰
الهلال عربستان- الغرافه قطر، ساعت ۱۸:۳۰