دنیزلی لیست خرید به تراکتور داد؟

مسئولان باشگاه تراکتور قصد دارند که تیم خود را در نیم فصل دوم تقویت کنند به همین علت روز گذشته جلسه‌ای بین مدیرعامل و مصطفی دنیزلی  سرمربی تیم برگزار شد و طبق برنامه قرار است که دنیزلی تا یکی، ۲ روز دیگر اسامی بازیکنان مدنظرش را به باشگاه ارائه کند تا آن‌ها برای جذب نفرات اقدام کنند.  

اخبار ورزشی - سرخپوشان تبریزی با حمایت مالی زنوزی مالک باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی توانستند بازیکنان خوبی جذب کنند و همین رویه را قصد دارند برای نیم فصل دوم هم پیش بگیرند و نقاط ضعف خود را پوشش بدهند. 

تراکتوری‌ها در نیم فصل اول در خط دفاع با کمبود بازیکن مواجه شده بودند و در برخی از بازی‌ها دنیزلی مجبور می‌شد که از بازیکنان در پست غیرتخصصی خود استفاده کند به همین علت جذب مدافع وسط برای سخپوشان تبریز بسیار واجب است. البته گفته می‌شود میلاد باقری بازیکن نیمکت نشین استقلال مدنظر تراکتوری‌ها برای نیم فصل دوم است، اما مسئولان تبریزی این موضوع را تکذیب و بیان کردند قصد خرید این بازیکن را ندارند.  

علاوه بر این تیم فوتبال تراکتور در پست مهاجم هم نیاز به بازیکن دارد تا همانند سال‌های گذشته خط حمله قدرتمندی را در لیگ برتر داشته باشد. شنیده‌ها حاکی از آن است که تراکتوری‌ها پیشنهاد نجومی به علی علیپور مهاجم پرسپولیس دادند، اما به نظر نمی‌رسد که او در ایران به جز پرسپولیس در تیم دیگری بازی کند و تمایل دارد که لژیونر شود.  

به هر حال باید دید در لیست دنیزلی چه بازیکنانی برای نیم فصل دوم قرار دارند و گمانه زنی‌های  مطرح شده در مورد خرید‌های تراکتور صحت دارد یا نه؟!