به گزارش افکارنیوز به نقل ازسایت گل، هرچند گرانادا در نیمه دوم فوقالعاده کار کرد، اما این بارسلونا بود که پنج بر سه در دیداری پرهیجان پیروز شد. لیونل مسی در این بازی هتتریک کرد تا بیشترین گل را در تاریخ باشگاه بارسلونا زده باشد.

اولین گل بازی را چابی در دقیقه ۴ زد. ایساک کوئنکا از مدافع مستقیم خود گذشت و توپ را سانتر کرد، مسی با ضربه سر آن را مقابل پای چابی انداخت و او بدون اشتباه از فاصله شش‌متری گل‌زنی کرد.

کوئنکا روی گل بعدی هم تاثیرگذار بود. او بار دیگر از گیلرمه سیکوئیرا گذشت و توپ را روی دروازه فرستاد. هرچند به نظر می‌رسید بورخا گومس توپ را به‌خوبی دفع کرده اما مسی بلافاصله با ضربه بغل پا که به تیر دروازه هم برخورد کرد گل دوم را زد.



گرانادا در نیمه اول کار خاص دیگری انجام نداد.

اما آنها در نیمه دوم بر خلاف جریان بازی گل زدند. دیه‌گو ماینز، کاپیتان گرانادا در دقیقه ۵۵ ضربه ایستگاهی کارلوس مارتینز را با ضربه سر به گل اول تبدیل کرد. آنها در دقیقه ۶۲ به گل تساوی هم رسیدند. دانیل بنیتس پس از برخورد با دنی آلوز به زمین افتاد و سیکوئیرا، مدافع چپ گرانادا پنالتی حاصل را به گل دوم تبدیل کرد تا دلهره به اردوی بارسا بیاید.

با این حال بارسا دوباره بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۶۷ به گل سوم رسید. مسی روی پاس آلوز صاحب توپ شد و در موقعیت تک‌به‌تک با ژولیو سزار گل‌زنی کرد. به این ترتیب تعداد گل‌های مسی در تمامی دیدارهای رسمی برای بارسلونا به عدد ۲۳۳ رسید و او توانست عنوان بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه بارسلونا را از سزار رودریگس بگیرد. سزار ۲۳۲ گل زده بود و اکنون مسی بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه بارسلونا است.

کریستین تلو در دقیقه ۸۲ گل چهام را روی همکاری با چابی و مسی در حالی زد که در فاصله چهارمتری دروازه کسی او را مهار نکرده بود.

مسی در ادامه باز هم گل‌زنی کرد. او روی پاس عمقی عالی آلوز به پیش تاخت و سزار را پشت سر گذاشت و دروازه بی‌دروازه‌بان را گشود تا هت‌تریک خود را کامل کرده باشد.

اما گرانادا هم گل زد. آلوز با اخطار دوم کارت قرمز گرفت و اخراج شد، و سیکوئیرا پنالتی حاصل را با ضربه چیپ خونسرد خود به گل دومش تبدیل کرد.

اکنون بارسا موقتا فاصله را در صدر جدول به پنج امتیاز کاهش داده است. رئال مادرید فرداشب با ویارئال بازی دارد.