اعتراض یک استقلالی/مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون پرسپولیسی هستند!

علی نظری جویباری در خصوص برتری استقلال برابر شهر خودرو گفت: استقلال خیلی خوب بازی کرد و همه از سبک فوتبال استقلال لذت می برند. این تیم آن قدر قشنگ بازی می کند که حتی پرسپولیسی‌ها هم بازی های استقلال را دوست دارند.

اخبار ورزشی - معاون سابق باشگاه استقلال در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی گفت: استقلال قهرمان هم نشود قابل ستایش است. این تیم این قدر قشنگ بازی می کند که همه آن هایی که فوتبال را می فهمند از سبک بازی استقلال لذت می برند اما به هر حال امیدوارم استقلال به حقش که قهرمانی است، برسد. جا دارد من به خاطر این تیم خوبی که ساخته شده از همه مسئولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان و البته هواداران تشکر کنم چرا که استقلال خیلی قوی شده است.

نظری در خصوص صحبت های اخیر مدیر عامل پرسپولیس اظهار داشت: استقلال بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری داشته است و اگر قرار بر اعتراض باشد ما باید اعتراض کنیم. این همه سال از فدراسیون و وزارت ورزش بگیرید همه با پرسپولیس بودند و آقای انصاری فرد دیگر نباید این صحبت ها را انجام دهد. در ۳ سال اخیر استقلال را خالی کردند، بهترین بازیکنانش را فراری دادند ما پس باید چه بگوییم؟ همه می دانند مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون همه پرسپولیسی هستند و همه هم با پرسپولیس هستند و این صحبت های انصاری فر بیشتر یک فرار رو به جلو بود.

وی در پایان گفت: یک تشکر باید از هواداران استقلال داشته باشم که با حمایت خود به این تیم کمک کردند. استقبال آن ها در بازی با شهر خودرو بی نظیر بود و امیدوارم با قهرمانی استقلال هواداران خوشحال شوند.