قول می دهم ایران قهرمان پارالمپیک لندن شود

سرویس ورزشی افکار نیوز - یکی از این رشته های ورزشی که همواره برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کرده تیم ملی والیبال نشسته بوده که در ۳۰ سال گذشته به جز یکی دو دوره از مسابقات در تمامی ادوار توانسته قهرمانی جهان و المپیک را کسب کند.

به گزارش «افکارنیوز» از همین رو سراغ مربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان رفته و با وی گفتگویی کوتاه در خصوص روند آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان برای مسابقات لندن انجام دادیم.

فرید صائبی مربی ۵۲ ساله کشورمان می گوید تیم ما برای مسابقات پارالمپیک شهریور ماه آمده شده و ازهمین حالا اردوهای آماده سازی را آغاز کرده ایم.

وی در خصوص نحوه کسب سهمیه رقابت های المپیک توسط تیم والیبال نشسته ایران نیز خاطر نشان کرد: کسب مقام قهرمانی جهان در آمریکا باعثشد سهمیه پارالمپیک را به مردم کشور هدیه کنیم.

مربی اهوازی تیم ملی والیبال نشسته ایران افزود: ایران در والیبال نشسته حدود ۳۰ سال است که قهرمانی جهان و المپیک را دارد به جز یکی دو سال که مقام های دومی و سومی را به دست آوردیم.

صائبی در ادامه از برنامه های اردوی تیم ملی در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: برای مسابقات مجبور هستیم آماده شویم و از همین حالا تمرینات را آغاز کرده ایم. قبل از مسابقات پارالمپیک لندن اردوی آمادگی در آلمان داریم و در ایران نیز ۱۰ روز از ماه اردو داریم.

مربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در بخش پایانی اظهارات خود گفت: با توکل به خدا و تمرینات خوبی که فدراسیون برای بازیکنان فراهم کرده قول می دهم که بازهم نتیجه قهرمانی در المپیک را کسب کنیم. البته این را هم باید بگویم که والیبال نشسته در کشورهای دیگر خیلی پیشرفت کرده و تیم های دیگر هم قوی شده اند. اما با غیرتی که در بازیکنان ایرانی سراغ داریم بر این باوریم که تیم ملی ایران مقام قهرمانی را کسب خواهد کرد.