واکنش مدیر عامل پرسپولیس به پیشنهاد اماراتی ها به کالدرون

محمدحسن انصاری‌فرد درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد مقابل ذوب آهن گفت: به نظرم شرایط تیم ما باتوجه به گذشت ۱۲ هفته خوب است. گابریل کالدرون سرمربی تیم ترکیب اصلی خود را شناخته و به مسائل فنی مسلط است. بازگشت بشار رسن به تیم و قرار گرفتن بازیکنان در پست‌های خود، شرایط را خوب کرده است.

اخبار ورزشی- وی که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، در خصوص برنامه‌های نیم فصل پرسپولیس تصریح کرد: اتفاقا روز گذشته آخرین جلسه را با کالدرون برگزار کردیم. چند بازیکن را به کالدرون معرفی کرده بودیم که یک نفر را صد‌درصد تایید کرد. یکی دو بازیکن کاندیدای دیگر هم داریم که بعد از توافق با آنها، نام‌شان را به کالدرون اعلام می‌کنیم. در صورت موافقت سرمربی، این بازیکنان را جذب می‌کنیم وگرنه سراغ گزینه‌های کالدرون می‌رویم.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: برای جذب بازیکن وسواس به خرج می‌دهیم. در نیم فصل بازیکن خوب و با کیفیت کم است ولی با این مسائل داریم یک بازیکن قرضی و یک بازیکن آزاد می‌گیریم.

انصاریفرد درباره مشکلات استقلال برای پرداخت پول به استراماچونی گفت: ما پول کالدرون را پرداخت کردیم و مشکلی نداریم. تا نیم فصل هم به تعهداتمان عمل می‌کنیم. فقط یکی دو بازیکن مثل رسن و رادوشویچ و طلب‌های قبلی باقی مانده است که آنها را هم پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اختلافات موجود در هیئت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: همیشه در یک جمع اختلاف سلیقه وجود دارد ولی الان شرایط تیم خوب است و سعی کردیم مسائل را با تفاهم انجام بدهیم. سعی‌مان بر این است مسائل داخل باشگاه به خارج از جلسه منعکس نشود. طبیعی است که اختلاف دیدگاه و اختلاف سلیقه وجود دارد. برای مصالح تیم این مسائل را کنار گذاشته‌ایم.

انصاری‌فرد در پاسخ به این سئوال که آیا برای جذب بازیکنان خارجی سقف مالی تعیین شده است؟ یادآور شد: برای جذب بازیکن خارجی سقف مالی نگذاشته‌ایم و بستگی به کیفیت و آزاد یا قرضی بودن آن دارد. در مجموع قرار است پول زیادی بابت بازیکن خارجی پرداخت نکنیم.

وی در خصوص پرونده برانکو ایوانکوویچ و مطالباتش از پرسپولیس گفت: شکایت ۴۰ صفحه‌ای برانکو و دستیارانش به دست ما رسید ولی ما هم نامه‌ای به فیفا زدیم و نکات مدنظرمان را اعلام کردیم. تا جایی که بتوانیم شکایت نمی‌کنیم. برای برانکو از راه‌های مختلف پیغام فرستادیم تا مشکل را حل کنیم. بحث تخفیف هم نیست. هم او طلبی دارد که باید پرداخت کنیم و هم باشگاه حقی دارد که امیدوارم به تفاهم برسیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره درآمد باشگاه از بلیت فروشی اظهار کرد: چون بلیت فروشی اینترنتی برای اولین بار صورت می‌گیرد، اشکالاتی هست ولی ما استفاده مالی از بلیت فروشی نبردیم و هزینه و درآمدمان «سر به سر» شد. برای نیم فصل دوم قرار شد بلیت فروشی را باشگاه در اختیار بگیرد.

انصاریفرد در خصوص شکایت شرکت بلیت فروشی از پرسپولیس گفت: بله، شرکت ریحان فیلم شکایت ۷ میلیاردی کرده بود که داریم به تفاهماتی می‌رسیم تا پولشان را پرداخت کنیم و از شکایتشان صرف نظر کنند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، تاکید کرد: جلساتی برگزار شده است. با مسئولان فرابورس، بورس، کارگزاران یک بانک مرتب جلساتی داشته‌ایم تا این کار تا جایی که ممکن است به ثمر برسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پیشنهاد تیم ملی امارات به گابریل کالدرون هم گفت: از این صحبت‌ها زیاد می‌شود ولی رسمی چیزی نبود. حداقل در مورد تیم ما چنین پیشنهادی نشد و نسبت به این خبرها بی‌اهمیت هستیم.