خوش بینی حاجیلو به بازگشت دوباره استراماچونی به استقلال

حاجیلو مدیر تشکیلات باشگاه استقلال گفت: تمامی ارکان باشگاه استقلال هنوز  استراماچونی  را سرمربی تیم می‌دانند و از ۲۴ ساعت گذشته که مربی استعفای خود را اعلام کرده همه به دنبال این بودند که مشکلات برطرف شود. مدیریت و هیئت مدیره با وکیل استراماچونی در تماس هستند و وزارت ورزش و امور خارجه پیگیر هستند. ما استراماچونی را سرمربی استقلال می‌دانیم و امیدواریم خواسته هواداران که سرمربی خودشان را می‌خواهند و با توجه به تحولی که در تیم‌ ایجاد کرده خوش بین هستیم او‌را روی نیمکت استقلال ببینیم.

اخبار ورزشیحاجیلو درباره مهلت ۲ هفته استرا به مدیران استقلال افزود: قطعا مکاتبات از طریق وکلای استراماچونی با باشگاه در جریان بوده است اما همان طور که امروز اطلاعیه صادر کردیم باید بگویم باشگاه استقلال تمام تعهدات خود را درباره او انجام داده است. تمامی موارد را مدیران استقلال و استراماچونی با هم در جریان بودند البته به جز جدایی یک باره که مسئولان مطلع نبودند.

او گفت: در بازی دیروز زرینچه و مصطفوی روی نیمکت استقلال بودند. ما این خبر را دیدیم و ما هم بسیار خوش بین هستیم که این اتفاق بیفتید و می‌دانم تمامی ارکان باشگاه و مسئولان ورزش تلاش خود را به کار می‌گیرند تا دوباره استراماچونی را روی نیمکت استقلال ببینیم.