پرسپولیس موفق شود، من بیشتر دیده می‌شوم

 مهدی ترابی  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: در ابتدا خدا را شکر می‌کنم که ۳ امتیاز این بازی مهم و حساس را گرفتیم و امیدوارم همین روند رو به رشد را ادامه بدهیم و در بازی‌ها بعدی امتیازات را جمع کنیم.  

اخبار ورزشی-ترابی درباره اینکه او بهتر شوت می‌زند یا احمد نوراللهی و بازی در دقایق آخر برایشان سخت شده بود، گفت: احمد بهتر شوت می‌زند و من بغل پا می‌زنم. تیم‌های جلالی همواره با برنامه بازی می‌کنند و کارمان را امروز سخت کردند و جلالی با اینکه خیلی وقت نیست این تیم تحویل گرفته است، اما آن‌ها خیلی خوب بازی و دفاع کردند. ما توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم. امیدوارم در بازی با سایپا با قدرت بیشتری ظاهر شویم و در آن بازی هم امتیازات کامل را کسب کنیم.  

او درباره اینکه رقابتی بین مهدی قائدی و مغانلو در آقای گلی دارد، بیان کرد: در حال حاضر زود است برای آقای گلی صحبت کنیم و به نظرم وقتی پرسپولیس موفق می‌شود من بیشتر دیده می‌شوم تا آقای گلی را بدست آورم.  

ترابی درباره اینکه ماجرای برزای در زمین مسابقه چه بود، اظهار کرد: من اطلاعی ندارم، چون در آن لحظه تعویض شدم. به هر حال طبیعی است این بازیکن در استقلال بوده است و بهتر است در این مورد حرفی نزنیم.  

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرعه کشی  لیگ قهرمانان آسیا  بیان کرد: پرسپولیس در گروه سختی قرار دارد، اما ما هم پرسپولیس هستیم و سال گذشته در فینال آسیا حضور داشتیم و به طور حتم همه تلاش خود را می‌کنیم موفقیت‌های سال‌های قبل را تکرار کنیم.