شایان مصلح: برای تیم صدر نشین حاشیه درست می کنند

شایان مصلح، مدافع چپ سپاهان هفته‌های اخیر با توجه به مصدومیت سعید آقایی در ترکیب اصلی قرار گرفت و مقابل شهر خودرو شاهد عملکرد مناسبی از او بودیم.

اخبار ورزشی- با شایان مصلح در مورد شرایط خودش و سپاهان گفتگو کردیم که در ادامه می‌خوانید.

صبوری تو جواب داد و بالاخره در ترکیب سپاهان فیکس شدی.
از روز اول هم قرار نبود تا آخر فصل روی نیمکت بنشینم و از ۱۴ بازی این فصل ۴ بازی لیگ برتر را فیکس بودم و در ادامه هم که در سه جام رقابت می‌کنیم، بازی‌های بیشتری هم باید به تیم کمک کنم.

تقابل با شهر خودرو چطور بود؟
شهر خودرو کنار پرسپولیس، استقلال و تیم ما مدعی قهرمانی است و برای برد به زمین آمده بود، ولی به لطف خدا روند شکست‌ناپذیری تیم حفظ شد و اگر بازی عقب افتاده نداشتیم، الان صدر جدول بودیم.

کادر فنی از عملکرد تو راضی است؟
من برابر ۲ تیم از ۳ تیم مدعی لیگ یعنی شهر خودرو و پرسپولیس بازی کردم که هر دو بازی خارج از خانه بود و در دو بازی فقط یک گل خوردیم. در سخت‌ترین بازی‌های نیم‌فصل اول برای سپاهان بازی کردم و سرمربی هم خدا را شکر از عملکردم راضی است.

از شرایط سپاهان راضی هستی؟
خوشحالم عضو بهترین خط دفاع لیگ برتر هستم و مثل سال‌های قبل در تیمی بازی می‌کنم که برای قهرمانی می‌جنگد و مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر است.

برخی اعتقاد دارند داوری‌ها به سود سپاهان است.
هر تیمی که صدرنشین می‌شود و خوب نتیجه می‌گیرد، می‌گویند وزیر، وکیل، داور و... حمایتش می‌کنند، اما من به حواشی کاری ندارم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم.