رادوشویچ: مشکلی با بیرانوند ندارم

بوژیدار رادوشویچ با اشاره به وضعیت تیمش قبل از بازی مقابل سایپا اظهار داشت: شرایط پرسپولیس خیلی خوب است. در دو هفته گذشته دو برد به دست آوردیم و به کورس قهرمانی نیم فصل وارد شدیم.

اخبار ورزشیاو در خصوص حضور پرسپولیس در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا افزود: دوباره در آسیا باید با الدحیل بازی کنیم. قطعا این تیم، سخت‌ترین حریف ما است؛ اما آن‌ها از ما می‌ترسند و می‌دانند که هر لحظه از بازی ممکن است دروازه‌شان را باز کنیم و به گل برسیم.

دروازه‌بان کروات سرخپوشان در مورد نیمکت‌نشینی مقابل گل‌گهر بعد از یک بازی بسیار خوب برابر ذوب‌آهن، تصریح کرد: هر بار که برای پرسپولیس به میدان می‌روم، دلم می‌خواهد بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارم. برایم مهم نیست که من بازی کنم یا بیرانوند . در واقع هدف همه ما مشخص است؛ پرسپولیس باید نتیجه بگیرد. هر زمانی که بتواند قهرمان شود، بهترین نتیجه برای همه ما خواهد بود و تمام بازیکنان در قهرمانی نقش دارند.

وی ادامه داد: در بازی با ذوب‌آهن فقط وظیفه‌ای که برعهده‌ام بود را انجام دادم. وظیفه انتخاب بازیکنان برعهده گابریل کالدرون است و من هم همیشه آمادگی حضور در میدان را دارم. البته این را هم بگویم که بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا است و من و او مشکلی از این بابت نداریم. باید با همین تفکر به یکدیگر کمک کنیم و به سمت قهرمانی در لیگ برویم.

رادوشویچ در نهایت، در خصوص شرایط مالی خود گفت: همان طور که مدیران باشگاه هم در مصاحبه‌‎های خود گفتند، من از پرسپولیس طلب دارم، اما از سوی باشگاه با ما صحبت شده و گفته‌اند این مطالبات تا هفته دیگر پرداخت می‌کند.