شکست خانگی پرگل آرسنال مقابل منچسترسیتی

تیم های آرسنال و منچسترسیتی از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در ساعت ۲۰ به مصاف هم رفتند که شاگردان گواردیولا با سه گل پیروز این بازی شدند. سیتی با این نتیجه ۳۵ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. آرسنال هم با ۲۲ امتیاز در رده نهم جای گرفت.

اخبار ورزشی - سیتی در همان دقیقه بازی روی یک حمله سریع به گل رسید. ژسوس در داخل محوطه صاحب توپ شد و توانست توپ را به دی بروین برساند و این بازیکن هم با یک شوت دقیق و محکم دروازه را باز کرد. سیتی در دقیقه ۱۵ روی یک شد حمله دیگر موفق شد گل دوم را هم بزند. پاس دی بروین به استرلینگ به دهانه دروازه رسید و این بازیکن اختلاف را بیشتر کرد.

دی بروین که ستاره میدان در نیمه اول بود در دقیقه ۴۰ با یک شوت زیبای دیگر از پشت محوطه جریمه موفق شد باز هم گلزنی کند. این بازیکن لحظاتی بعد بار دیگر نزدیک بود روی یک شوت زیبا به گل برسد اما این بار برد لنو با کمک تیر دروازه موفق شد مانع او شود.

ٰژسوس در دقیقه ۶۴ با دروازه آرسنال تک به تک شد اما لنو بار دیگر با یک واکنش خوب مانع از افزایش اختلاف شد. سیتی در دقایق پایانی روی ضد حملات می توانست به گل چهارم برسد اما بی دقتی استرلینگ و محرز باعث شد که این فرصت ها از دست بروند.