خاطره وزیر ورزش از علی پروین در المپیک مونترال/ فیلم

وزیر ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی امید حضور یافت و با سرمربی این تیم و بازیکنان صحبت کرد.

اخبار ورزشی- مسعود سلطانی‌فر در ابتدا خاطره‌ای از علی پروین در المپیک 1976 مونترال تعریف کرد و اظهار داشت: در تیم المپیک 1976 مونترال آقای پروین حضور داشتندو بازی با لهستان داشتیم که در دنیا سوم شده بود و با همان تیم و ستارگانش آمده بود، گل اول را علی ‌آقا  از پشت محوطه زد و بعد ما 3 گل خوردیم و یک گل زدیم و باختیم.

وی ادامه داد: گر چه ما در آن بازی باختیم ولی این نتیجه برای ما خیلی خوب بود زیرا که لهستان 2 سال قبل از جام جهانی 1974 سوم جهان شده بود. ما 44 سال است که به المپیک نرفتیم البته آن زمان تیم امید نبود و تیم بزرگسال بود ولی در هر صورت با تمام تلاش‌هایی که در این مدت رئیس‌های فدراسیون کشیدند ما به این امر دست نیافتیم. امسال ما امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد و به امید خدا بتوانیم به المپیک صعود کنیم و نتایجی در شان مردم ایران کسب کنیم.

وزیر ورزش و جوان خاطر نشان کرد: با توجه به اظهار نظرهای کارشناسی، این تیم حتما باید به المپیک برود و باید بدرخشد. برای همین علت، جلسه‌ای گذاشتیم در حضور آقای تاج و آقای صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، که به امید خدا تیم ملی امیدمان را در المپیک 2020 مشاهده کنیم.

سلطانی‌فر در انتها گفت: بچه‌های با انگیزه و خوب و توانمند هستند و کادر فنی نیز آقای استیلی از بزرگان فوتبال ما هستند مثل آقای پیروانی و آقای شاهرودی، همه عوامل دست به دست هم دادند تا تیم ملی امید به این مهم دست یابد.

 

 

حجم ویدیو: 13.62M | مدت زمان ویدیو: 00:03:08