کی‌روش: می‌خواهیم قدرتمند صعود کنیم

به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه ،کارلوس کيروش که براي ديدار بازي تيمهاي داماش گيلان و ملوان انزلي در استاديوم شهيد عضدي رشت حضور يافته بود در گفتوگو با ايسنا با بيان اين مطلب اظهار کرد: از آنجا که اين ديدار بازي حساسي در مجموعه ديدارهاي ليگ برتر فوتبال به شمار ميآمد و با در نظر گرفتن فرصت پيش آمده براي تماشاي اين ديدار و ارزيابي بازيکنان دو تيم به رشت آمدم.

وی افزود: پس از ارزیابی از توان فنی بازیکنان دو تیم درخصوص نفرات دعوت شده از این دو تیم به اردوی آینده تیم ملی نظر خواهم داد و هرگز در طول بازی درخصوص عملکرد بازیکنان و نحوه بازی تیم‌ها نظری نمی‌دهم.

کی‌روش ادامه داد: با توجه به شرایط موجود به نقطه نظر سرمربیان تیم‌ها و نحوه ارنج تیم‌شان احترام می‌گذارم و هر بازیکنی که بتواند نظراتم را در سیستم آینده تیم ملی جلب کند، به اردو دعوت خواهم کرد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ادامه داد: جو استادیوم رشت با وجود طرفداران دو تیم داماش و ملوان در این بازی مثال‌زدنی بود و شاهد دیداری مهیجی از سوی هر دو تیم با تشویق تماشاگران بودم.

کارلوس کی‌روش در پایان درخصوص شانس صعود ایران به جام جهانی فوتبال به ایسنا گفت: به هر ترتیب در گروه ایران تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان تیم‌های قدرتمند و قابل احترامی هستند که تمامی هشت دیدار رفت و برگشت‌مان با این تیم‌ها از دشواری خاصی برخوردار است و تلاش می‌کنیم با کسب حداکثر امتیازات ممکن، صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی برزیل داشته باشیم.