رضایت بارسلونا از روند درمان ستاره فرانسوی

اتفاقات تکراری سال های اخیر برای عثمان دمبله دوباره رخ داد و این وینگر جوان فرانسوی در دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل دورتموند آسیب دید تا این بار چهار ماه قادر به همراهی تیمش نباشد. کادر فنی بارسا که از تکرار این روند به ستوه آمده بود، این بار تصمیم گرفت عثمان دمبله را راهی قطر کند تا این بازیکن در کلینیکی پیشرفت در دوحه روند درمان خود را سپری کند.

به نظر می رسد سبک زندگی عثمان دمبله نقش مهمی در رخ دادن این مصدومیت های متوالی داشته باشد، اما این بار کادر فنی بارسلونا از روند درمان این بازیکن جوان رضایت داشته و تصور می کند این اتفاق دیگر برای عثمان دمبله در سال جدید تکرار نخواهد شد.

طبق ادعای کادناسر، عثمان دمبله بخشی از روند ریکاوری خود را در قطر طی کرده و دیروز به بارسلون سفر کرد، اما به زودی برای پیگیری درمان خود به قطر بازخواهد گشت. البته قرار نیست عثمان دمبله  به این زودی ها قادر به بازگشت به میادین باشد و روند درمان او زمان بر خواهد بود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، عثمان دمبله می تواند تیمش را در دیدار مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ماه فوریه همراهی کند، البته اگر دوباره مصدومیتی رخ نداده و باعث دوری این بازیکن از میادین نشود.