تغییر ساعت بازی پرسپولیس و پارس جنوبی

محمد اسدی، رئیس هیئت فوتبال جم با اشاره به دیدار تیم های فوتبال  پارس جنوبی جم  با  پرسپولیس تهران در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: این دیدار قرار بود در ساعت ۱۷:۳۰ روز پنج شنبه برگزار شود که به ساعت ۱۵ تغییر پیدا کرد.

اخبار ورزشی- رئیس هیئت فوتبال جم با بیان اینکه تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه تختی جم در اختیار هواداران تیم پرسپولیس قرار می گیرد افزود: تعداد ۹ هزار بلیت برای این دیدار از طریق سامانه بلیت فروشی فروخته خواهد شد و تعداد ۹۰۰ بلیت هواداران تیم میهمان قرار می گردد.

اسدی با اعلام اینکه بلیت فروشی دیدار پارس جنوبی و پرسپولس از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۲۶ آذر ماه آغاز می شود گفت: هوادارانی که اقدام به تهیه بلیت الکترونیکی کرده اند به ورزشگاه بیاییند و هیچ گونه بلیت کاغذی جلوی ورزشگاه فروخته نخواهد شد.

او در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه تختی پس از بارندگی های چند روز اخیر در شهرستان جم نیز گفت: هم اکنون چمن ورزشگاه با کاور محافظت می شود و طبق اعلام سازمان هواشناسی عصر امروز بارش ها در شهرستان به اتمام می رسد و روز بازی شاهد بارندگی نخواهیم بود.

رئیس هیئت فوتبال جم در خصوص وضعیت میزبانی جم از این دیدار حساس خاطر نشان کرد: شهرستان جم همانند گذشته، آمادگی میزبانی از تیم های بزرگی مثل پرسپولیس را دارد و با تلاش مجموعه شهرداری جم هتل این شهر  نیز آماده شده و میزبان تیم پرسپولیس در جم خواهیم بود.

او در پایان خاطر نشان کرد: میزبانی و فرهنگ مردم جم در بازه زمانی حضور تیم پارس در لیگ برتر بر همگان ثابت شده است و برپایی کم نقص جشن قهرمانی پرسپولیس در جم نیز نمونه بارزی از توانمندی بالای ظرفیت های شهرستان است.

دیدار تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته شانزدهم روز پنج شنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی جم برگزاری می گردد.