استراماچونی: آماده بازگشت بودیم که یک‌دفعه با بحث چک مواجه شدیم

آندرا استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در جدیدترین صحبت‌های خود اظهار داشت: متاسفانه وکیل‌های من تایید کردند که چیزی که از همان ابتدا هم می‌دانستیم به دلیل قوانین اتحادیه اروپا من قادر نیستم این چک را نقد کنم و من شگفت زده شدم از اینکه در دقیقه آخر باشگاه چیزی که در طول هفته از طریق وکلا توافق کرده بودیم تغییر داد و تصمیم گرفت من پول را به طریق متفاوتی دریافت کنم. روز دوشنبه آن‌ها این راه پرداخت را به من پیشنهاد کردند و من نمی‌توانم چک را نقد کنم.

اخبار ورزشی - وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه چک را دریافت نکرده‌اید آیا آنچه در رسانه‌ها عنوان شده مبنی بر اینکه امشب به تهران برمی‌گردید، آیا صحت دارد؟ عنوان کرد: من ناراحت هستم از اینکه قراردادم را 10 روز پیش فسخ کردیم. به دلیل مشکلاتی که در پرداخت پول وجود دارد و این من را غمگین می‌کند، زیرا تیم در صدر جدول قرار دارد. اما چیزی که ما خواستیم و چیزی که باشگاه درخواست کرد از اینکه من قرارداد جدید امضا کنم، آن‌ها باید به طور مستمر قرارداد من را پرداخت کنم. و من نمی‌توانم تایید یا تکذیب کنیم که آیا راهی پیدا شده برای اینکه مذاکره انجام شده ما از هر دوطرف به دنبال راه حل هستیم اما هنوز راه حلی صورت نگرفته است.

استراماچونی درباره اینکه درخواست هواداران استقلال بازگشت او به ایران است و فشار زیادی به مدیریت وارد شده و اینکه چه راهی وجود دارد تا مسئولان استقلال برای بازگشت او انجام دهند، گفت: همه طرفداران من بدانند که من و همکارانم دوست داریم به استقلال بازگردیم و می‌خواهیم همانند قرارداد قبلی قرارداد جدید داشته باشیم. تا به بهترین نحو فصل را به پایان برسانیم. از طرف دیگر جنبه قانونی وجود دارد که وکلای من روی آن کار می‌کنند. راضی نیستم که گاهی اوقات اطلاعات و بیانیه غلط به وجود آید. من می‌خواهم به طرفدارانم احترام گذاشته شود با استراماچونی یا بدون استراماچونی.

سرمربی استقلال تاکید کرد: بله اگر مشکلات حل شود به تهران باز می‌گردم. دیروز با وکلایم صحبت می‌کردیم، قرارداد آماده بود و آماده پرواز بودیم که یک دفعه با بحث جدید چک مواجه شدیم و انگار نمی‌دانند در ایتالیا سخت است که یک فرد حقیقی این راه پرداخت را باید انجام دهد. بنابراین دوباره تاکید می‌کنم بحث مقدار پول نیست و ما اشخاص حرفه‌ای در بالاترین سطح هستیم و باید در چارچوب قوانین باید عمل کنیم. اگر راهی پیدا شود حتما بیشترین تلاش را خواهیم کرد و به تنهایی نمی‌توانیم کاری کنیم و من هنوز منتظرم.