علیرضا بیرانوند همچنان مصدوم است؟

در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پارس جنوبی و پرسپولیس باید در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم بروند.

اخبار ورزشی- در دیدار گذشته سرخ‌ها برابر سایپا که با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان کالدرون به پایان رسید، رادوشوویچ از ابتدا در درون دروازه قرار گرفت و عملکرد خوبی نیز ارائه کرد.

بیرانوند برخلاف اینکه گفته می‌شد به دلیل مصدومیت در بازی با سایپا درون دروازه پرسپولیس حضور نیافت، در جریان دیدار تدارکاتی تیمش مقابل سرخپوشان پاکدشت به میدان رفت تا نشان دهد مشکلی ندارد. از سویی دیگر عملکرد قابل قبول رادو در چارچوب دروازه پرسپولیس باعث شده تا این بازیکن شانس زیادی برای ماندن در ترکیب اصلی پیدا کند تا بار دیگر دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران را نیمکت‌نشین کند.

البته علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس پیش از این بیان کرد که مصدومیت بیرانوند نیاز به بررسی بیشتر دارد. به همین دلیل وضعیت بیرانوند برای دیدار با پارس جنوبی مبهم است.

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، از ساعت ۱۵ فردا (پنج شنبه) پرسپولیس با پارس جنوبی دیدار می‌کند. سرخ‌ها در حال حاضر با ۲۸ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند.