همدانی: استراماچونی تا قبل از بازی با سپاهان می‌آید

ستار همدانی در خصوص باخت امروز استقلال مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: فشار روانی روی تیم بالا بود و با وجود اینکه بازیکنان تلاش زیادی کردند اما شرایط خوبی رقم نخورد.

اخبار ورزشی - وضعیت مربی تیم مشخص نیست و بین بازیکنان هماهنگی خیلی خوبی وجود ندارد. خود من هم از دیروز به استقلال اضافه شدم. تلاش می‌کنیم مشکلات را بررسی کرده و آنها را حل کنیم. امیدوارم شرایط استقلال بهتر از این شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استراماچونی برای بازی با سپاهان به تهران می‌آید، افزود: این خبر را آقای خلیل‌زاده قبل از بازی اعلام کرد و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد هر چند که من از فرایند کار خبر ندارم. 

همدانی در مورد اینکه امروز استقلال آن تیم همیشگی نبود افزود: با این مسأله مخالفم چرا که بازیکنان استقلال از نظر فنی عملکرد خوبی داشتند اما تمرکز لازم وجود نداشت. من قصد ندارم وارد مباحث فنی شوم اما به خاطر مشکلات، بازیکنان تمرکز نداشتند. 

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه قهرمانی برای این تیم از دست رفته، تصریح کرد: هنوز راه درازی در پیش است و اتفاقاً هر تیمی که صدرنشین باشد فشار بیشتری را تحمل می‌کند. 

وی در خصوص اینکه استقلال از سه بازی اخیر خود 5 امتیاز از دست داده گفت: به هر حال این شرایط پیش می‌آید اما بازیکنان سنگ تمام گذاشتند. 

همدانی در خصوص اینکه تعویض‌های استقلال به دستور چه کسی انجام می‌شد، اظهار داشت: به صورت گروهی و با مشورت این کارها انجام شد اما قرار نیست که شما همه برنامه‌های ما را ببینید.

سرپرست تیم استقلال در خصوص بازی این تیم مقابل سپاهان در جام حذفی تصریح کرد: این بازی برای ما بسیار حساس است چرا که رقابت در جام حذفی کار را سخت می‌کند. بازی در جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و قهرمانی در این تورنمنت یکی از اهداف ما است. امیدوارم از فردا اتفاقات خوبی رخ بدهد. بین بازیکنان همدلی وجود دارد اما من از دیروز سعی کردم این همدلی را بیشتر از قبل کنم. مشکلات وجود دارد اما همه باید همکاری کنیم تا این مشکلات برطرف شود.

وی در پاسخ به این سؤال که اتفاقات خوب که از آن صحبت کردید بازگشت استراماچونی به ایران است؟ گفت: فکر می‌کنم یکی از این موارد همین است و قرار است او قبل از بازی با سپاهان به تمرینات بیاید. 

همدانی در خصوص همکاری تیم استقلال با تیم امید خاطرنشان کرد: شرایط ما حساس است و همه مکاتبات را در این خصوص انجام دادیم. شاید الان نتوانیم با تیم امید همکاری کنیم اما در ادامه حتماً همه جوره همکاری خواهیم کرد.