اتفاقات داخل رختکن استقلال بعد از بازی با ماشین سازی

 استقلال باخت. در خانه باخت و بد هم باخت. تیمی که سرمربی نداشت، حالا کم‌کم مشکلات نبودن استراماچونی را عیان شده می‌بیند. البته این همه ماجرا نیست، چون استقلال در داخل خود مسائل حاشیه‌ای فراوانی نیز دارد که نشان‌دهنده نبودن یک بزرگتر در رختکن است. حواشی‌ای که از متن شروع شد و به هیاهوی فراتر از متن رسید. مسئله‌ای که پنج‌شنبه شب در رختکن رخ داد و کار از مرحله مجادله فیزیکی فراتر رفت و وارد عرصه درگیری فیزیکی شد. البته بدون شک اگر سرمربی تیم برگردد، بخش قابل‌ملاحظه‌ای از این مشکلات برطرف می‌شود، چون بالاخره یکی هست که در داخل رختکن از او حساب ببرند.

اخبار ورزشی- بعد از بازی با ماشین‌سازی در داخل رختکن اتفاقاتی رخ داد که ماحصل آن اخراج موقت دو بازیکن استقلال شد، واقعه‌ای که به واسطه درگیری چند نفر از بازیکنان و مربیان بود. با هم چکیده این ماجرا را مرور می‌کنیم.

چه کسی من را تعویض کرد

هروویه میلیچ هنگام تعویض ناراحت بود و این ناراحتی را در رفتارش به وضوح می‌شد دید. مرد کروات پس از پایان مسابقه ناراحتی‌اش را کتمان نکرد و وقتی همه به درون رختکن آمدند با صدای بلند گفت: «چه کسی من را تعویض کرد؟ چه کسی فرمان تعویض من را داد؟ می‌گویم چه کسی من را عوض کرد؟»

حمله به مربی

هیاهوی میلیچ با جواب صالح مصطفوی همراه شد. آنالیزور استقلال که هم‌اکنون به واسطه نبودن استراماچونی وظیفه مربیگری را هم به نوعی برعهده دارد (البته با هماهنگی خود سرمربی) در پاسخ به مدافع خارجی آبی‌پوشان گفت: «من گفتم شما را عوض کنند. من مربی هستم و تشخیص دادم از لحاظ تاکتیکی شما باید تعویض شوی».

این حرف‌های مصطفوی همانا و حمله میلیچ نیز همان! مرد کروات به سوی مربی تیم حمله کرد و با مشت به صورت او کوبید تا همه در رختکن با تعجب شاهد صحنه‌ای باشند که نمی‌توانستند آن را هضم کنند.

تو بیجا کردی

بهزاد غلامپور، مربی محترم و آرام استقلال وقتی این صحنه را دید به شدت عصبانی شد و بدیهی بود که به حمایت از همکار خود بلند شود. مربی گلر‌های استقلال با عصبانیت فریاد زد: «تو بیجا کردی دست روی مربی بلند کردی. مگه استقلال بی‌صاحبه؟»

بهزاد این را گفت و به سوی میلیچ حمله‌ور شد تا دومین درگیری شکل بگیرد و البته بازیکنان که حالا اندکی خودشان را بازیافته بودند، خلیی سریع وارد شدند و دو طرف را جدا کردند تا شرایط از این بدتر نشود، اما شد!

دعوای اسماعیلی و ستار

۲ روز است آمدی، فکر می‌کنی صاحب تیم شدی

لحظاتی پس از این اتفاق فرشید اسماعیلی که در متن قضیه سوا کردن میلیچ و غلامپور قرار داشت، با ناراحتی گفت: این چه وضع تیمه؟ چرا فضای رختکن این طوریه؟ برای چی همه چیز به‌هم ریخته است!

حرف‌های فرشید با واکنش ستار همدانی توأم شد. سرپرست جدید استقلال خطاب به هافبک تیم گفت: «آقا شما دخالت نکن. تیم بزرگتر داره».

فرشید اسماعیلی که هاج و واج مانده بود از این حرف ستار عصبانی شد و گفت: «۲ روزه آمدی تو استقلال فکر می‌کنی صاحب تیم شدی؟»

این جرقه برای اینکه دعوای جدیدی رخ بدهد کافی بود و کار دوباره به تقابل فیزیکی کشیده شد تا بار دیگر عده‌ای وسط بیایند و طرفین را جدا کنند. همه چیز در نهایت التهاب بود و هر لحظه احتمال داشت کتک‌کاری جدیدی رخ بدهد. تیم سرانجام به هتل رسید و دقایقی بعد حکم اخراج میلیچ و فرشید صادر شد! البته مرد کروات دیروز عذرخواهی کرد و بخشیده شد. اسماعیلی، اما سر تمرین نیامد و به کلینیک پزشکی رفت. البته تجربه ثابت کرده که او هم به راحتی باز خواهد گشت. این را هم اضافه کنیم که اغلب بازیکنان معتقد بودند تقصیر اسماعیلی به مراتب کمتر از گناه میلیچ بوده است.