تصمیم جدید کالدرون درباره بیرانوند

گابریل کالدرون در این فصل و از زمان شروع همکاری با پرسپولیس، با وجود سه مدافع میانی مطمئن، بار‌ها دست به ترکیب خط دفاعی زد تا به نوعی به هر سه بازیکن خود در این تیم فرصت بازی بدهد. 

اخبار ورزشی- کالدرون در تمام بازی‌های این فصل با اعلام اینکه دوست ندارد ترکیبی ثابت را به زمین بفرستد، عملا تغییرات خود را معطوف به خط دفاعی کرد و در هر بازی از بین سید‌جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان، یک نفر روی نیمکت نشست.

بیشتر بخوانید:

علیرضا بیرانوند واقعا مصدوم است؟

این در حالی است که کالدرون در سایر خطوط کالدرون به بازیکنان خود اعتماد دارد و کمترین تغییرات را در هفته‌های گذشته در خطوط میانی و تهاجمی داشته است.

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان، اما حالا بعد از خط دفاعی خود به سراغ دروازه تیمش رفته است و تصمیم دارد در بازی‌های آینده و به خصوص نیم فصل دوم، با سیستم چرخشی از دو دروازه‌بان خود استفاده کند. در حال حاضر، با وجود  علیرضا بیرانوند  خیال کالدرون از دروازه تیمش راحت است، اما این در شرایطی است که بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات سرخپوشان در بازی‌هایی که به میدان رفته، خوب ظاهر شده و توانسته تعداد کلین شیت‌هایش را بالا ببرد.

شنیده‌ها حاکی از این است که با توجه به فشردگی مسابقات پیش‌رو برای پرسپولیس، کالدرون قصد دارد از بیرانوند و رادوشوویچ به تناوب در ترکیب خود استفاده کند. در نیم فصل دوم، پرسپولیس باید علاوه بر لیگ و جام حذفی، در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود و به همین دلیل مربی سرخپوشان به دو دروازه‌بان خود اعلام کرده که به خاطر این فشردگی، قصد دارد در بازی‌های با فشار کمتر از رادوشوویچ استفاده کند تا بیرانوند بتواند استراحت بیشتری داشته باشد.