استقلال به مدافعانش باخت!

علی جانملکی در خصوص شکست دو بر یک تیم فوتبال استقلال برابر ماشین‌سازی تبریز از هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: انتظار نمی‌رفت که استقلال در خانه و مقابل هوادارانش، بازی را به ماشین‌سازی واگذار کند البته اتفاقاتی که این روزها در استقلال رخ داده، باعث شده تا این تیم نتواند تمرکز همیشگی خود را داشته باشد.

اخبار ورزشی- وی تأکید کرد: استقلال بیشتر به مدافعانش باخت تا به ماشین‌سازی تبریز؛ اشتباهات تکراری و ادامه‌دار مدافعان استقلال، به این تیم ضربه بدی زده است و اگر این روند ادامه پیدا کند، آبی‌پوشان شرایطشان در جدول بدتر خواهد شد.

جانملکی ادامه داد: درست است که استقلال با تیم صدرنشین فاصله دارد اما اتفاقات فوتبالی همیشه زیاد بوده و آبی‌پوشان می‌توانند با چند برد پیاپی، دوباره به صدر جدول برسند.

مدافع پیشین تیم فوتبال سایپا افزود: یادمان باشد استقلال در ابتدای فصل در رده چهاردهم جدول قرار داشت اما با چند برد و کسب نتایج قابل قبول، صدرنشین لیگ شد. مطمئناً با بازگشت استراماچونی، همراهی کنار بازیکنان و پیاده شدن تفکراتش در زمین، آبی‌پوشان بار دیگر به روزهای اوج خود بازخواهند گشت.

وی بیان کرد: بازیکنان استقلال این روزها تنهاترین افراد روی زمین هستند؛ نه مربی، نه سرپرست و نه مدیرعامل باعث شده تا این تیم تمرکز خود را از دست بدهد البته وریا غفوری زحمات زیادی در این چند وقت کشید. او کاپیتانی را معنا کرد و فکر می‌کنم تمامی علاقه‌مندان به استقلال اعم از بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران، زحمات او را از یاد نبرند.