میلان در سری آ ایتالیا تحقیر شد!

، در سومین روز از هفته هفدهم سری آ ایتالیا ، امروز (شنبه) تیم فوتبال میلان در شهر برگامو میهمان آتالانتا بود و با قبول شکست 5 بر صفر متحمل سنگین‌ترین باختش در این فصل شد.

اخبار ورزشی - در این بازی نخست آلخاندرو گومس در دقیقه 10 برای آتالانتا گلزنی کرد. میلان تا دقیقه 61 به جبران گل خورده و مساوی شدن بازی امیدوار بود اما ماریو پاسالیچ اختلاف را به دو گل افزایش داد و این گل کار روسونری را برای بازگشت به بازی سخت‌تر کرد. تنها دو دقیقه بعد یوسیپ ایلیچیچ سومین گل آتالانتا را به ثمر رساند تا میلانی که نمایشی بسیار ضعیف را ارائه می‌کرد و هیچ موقعیت جدی برای گلزنی نداشت، عملاً از جبران نتیجه مأیوس شود.

با این حال این پایان جشنواره گل آتالانتای میزبان نبود چون ایلیچیچ در دقیقه 72 گل دوم خود و گل چهارم آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو را زد. حسن پیروزی قاطع آتالانتا هم گل دقیقه 83 توسط لوئیس موریل بعد از خروج اشتباه جان‌لوئیجی دوناروما ثبت شد.

با این نتیجه آتالانتای تحت هدایت جان پیرو گاسپرینی 31 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. میلان بحران زده هم با همان 21 امتیازی قبلی و تفاضل گل 8- به رده دهم جدول سقوط کرد.

امروز سه بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

لچه - بولونیا؛ 17:30

پارما - برشا؛ 17:30

ساسولو - ناپولی؛ 23:15