خبری خوب درباره حسن یزدانی کشتی گیر محبوب کشورمان

دکتر سهراب کیهانی با بیان اینکه حسن یزدانی امروز جراحی خواهد شد، اظهار داشت: مصدومیت یزدانی از ناحیه مینیسک خارجی است که پس از جراحی می تواند بعد از یک هفته تمرینات بالا تنه خود را شروع کند.

اخبار ورزشی- وی در تشریح روند درمانی یزدانی گفت: طبق برنامه های درمانی یزدانی می تواند سه هفته بعد از عمل جراحی نیز تمرینات پایین تنه را استارت بزند و سپس با گذشت ۶ هفته از جراحی به تمرینات کشتی برسد.

دکتر کیهانی با تاکید بر اینکه این قهرمان کشتی قطعا به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد رسید، گفت: در این خصوص جای هیچ تردیدی نیست و با توجه به زمان باقیمانده تا المپیک و همچنین تلاش تیم پزشکی، یزدانی می تواند در المپیک کشتی بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه رباط صلیبی وی سالم است و مصدومیت خاصی ندارد و همین موضوع باعث می شود تا او با تلاش و درمان لازم هر چه زودتر به شرایط تمرین برسد.

دکتر سهراب کیهانی در پایان گفت: حسن یزدانی یکی از امیدهای مدال طلای کاروان ورزش ایران در المپیک است و تیم پزشکی تمام تلاش خود را خواهد کرد که خواسته مردم را محقق کند و این قهرمان خوب کشورمان با بهترین شرایط در المپیک شرکت کند.