قهرمانی آسیا پیشکش، تراکتور را قهرمان لیگ کن!!

سرويس ورزشي افكار نيوز- امیر قلعه نویی سال ۹۰ را تقریبا پر سر وصدا پشت سر گذاشت.وی بعد از دومین قهرمانی با تیم زمانی که متوجه شد، سپاهان همانند دو فصل قبلش نمی تواند تیم کهشکانی برای لیگ آماده کند، زمزمه جدایی سرداد تا تیم تراکتورسازی تبریز که می خواست با هزینه بالا و سرمایه گذازی زیاد یک تیم قدرتمند را روانه لیگ کند، وی را برای سرمربیگری به خدمت بگیرد.

به گزارش افکار نیوز، زمانی که قلعه نویی تازه از سپاهان جدا شده و این تیم در بحبوبه از دست دادن ستاره های سرشناسش وضعیت مناسبی نداشت، وی تقریبا هیچ اظهار نظری در مورد جدایی از این تیم نمی کرد اما حضور سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی و قرعه مناسب موجب شد تا قلعه نویی به خیال اینکه سپاهان السد را به سادگی شکست داده و راهی نیمه نهایی می شود، در مصاحبه هایی که دوستان رسانه ایش تدارک می دیدند، مدعی شد در صورتی که وی هدایت این سپاهان را برعده داشت، با این تیم قهرمان آسیا می شد.

اما در عالم واقعیت اتفاقی فراتر از تصور قلعه نویی و سایرین رخ دادو با اشتباه آماتوری مجید بصیرت سرپرست باشگاه سپاهان، این تیم با وجود برد برابر السد از گردونه مسابقات آسیایی حذف شود و قلعه نویی یک بار دیگر سکوت را پیشه کند.

با این حال متحول شدن دوباره سپاهانی که برخی ادعا میکردند، در حال فروپاشی است، و مربیگری خوب زلاتکو کرانچار باعثشد تا یک بار دیگر فیل قلعه نویی یاد هندوسان بیفتد، به خصوص اینکه سپاهان در دو بازی اول مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، توانسته چهار امتیاز کسب کند و تا حدودی صعودش به مرحله پلی آف را قطعی کند.

قلعه نویی در اولین اظهارنظرش در سال جدید مدعی شده که سپاهانی که وی هدایتش را برعهده داشت، قهرمان آسیا می شد اما وی جوابی برای این سوال ندارد که چرا به صرف جدا شدن یکی دو بازیکن سرشناس، از این تیم جدا شد زیرا به نظرش تیم سپاهان ضعیف شده بود و نتایجی که با این تیم کسب می کرد، اعتبارش را زیر سوال می برد.

فرافکنی این بار قلعه نویی شبیه آن زمانی است که وی بعد از جام ملت های آسیا ادعا می کرد اگر وی سرمربی تیم ملی بود، حتما این تیم قهرمان می شد.

قلعه نویی استاد مسلم فرافکنی است، در غیر این صورت خاطب به وی می گفتیم قهرمانی سپاهان در آسیا پیشکش، با همین ستاره هایی که در اختیار داری تیم تراکتورسازی را قهرمان لیگ کن.