رتبه عجیب سامان قدوس در آمیان

سایت باشگاه آمیان فرانسه، تعداد دقایق بازی ۲۶ بازیکن این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر فرانسه را منتشر کرد. بر این اساس سامان قدوس هافبک ایرانی آبی پوشان در رتبه ۲۴ قرار گرفت.

اخبار ورزشی- قدوس که تابستان سال ۲۰۱۸ از اوسترشوند سوئد به آمیان پیوست در اولین فصل حضورش در این تیم یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیمش بود.

اما امسال و در دومین فصل حضور سامان قدوس در آمیان، باشگاه هوئسکا اسپانیا که قبلا با او قرارداد داخلی امضا کرده بود از این بازیکن شکایت کرد. فیفا پس از بررسی پرونده، بازیکن ملی پوش کشورمان را ۴ ماه از حضور در مسابقات محروم کرد.

با این محرومیت قدوس عملا تا ماه ژانویه نتوانست برای تیمش بازی کند.

بر اساس اعلام سایت باشگاه آمیان، قدوس از ۱۸ بازی نیم فصل اول در ۲ مسابقه و به مدت ۱۰۶ دقیقه بازی کرده که در یکی از این بازی‌ها به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته است.

سامان از نظر زمان بازی، در میان ۲۶ بازیکن آمیان در رتبه ۲۴ قرار دارد. رجیس گورتنر دروازه بان آمیان با ۱۶۲۰ دقیقه بازی و حضور ثابت در هر ۱۸ بازی، بیشترین دقایق را برای این تیم فرانسوی بازی کرده است.

اولین دیدار آمیان در سال جدید میلادی مقابل مون پلیه ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود و در صورت صلاحدید سرمربی این تیم، قدوس می‌تواند اولین بازی پس از محرومیتش را انجام دهد.