استراماچونی هواداران را سوزاند

پس از کش و قوس‌های فراوانی که میان آندره‌آ استراماچونی  و باشگاه استقلال رخ داد، در نهایت باشگاه ایرانی با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که همکاری مربی ایتالیایی با این باشگاه به پایان رسیده است.

اخبار ورزشی - بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به پایان همکاری آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال گفت:‌ واقعا از اتفاقی که افتاده بسیار ناراحت هستیم. مدیران باشگاه اگر سر وقت پول استراماچونی را می‌دادند، چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد. در حال حاضر هم دست ما به جایی بند نیست و باید دید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد و قرار است چه کسی هدایت استقلال را بپذیرد.

او ادامه داد: هر کسی که قرار باشد بعد از استراماچونی هدایت استقلال را قبول کند کار سختی خواهد داشت. استقلال بعد از مدت‌ها داشت نمایش خوبی ارائه می‌داد و توانسته بود نتایج خوبی بگیرد اما اینجا تنها هواداران بودند که با این اتفاق زیر سوال رفتند. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی برای استقلال خواهد افتاد.

فریبا در ادامه افزود:‌ استراماچونی در چند وقت اخیر و کش و قوس‌هایی که میان خودش و باشگاه رخ داد، توانست پولش را بگیرد و در نهایت به تمام حرف‌هایی که زده بود، از جمله قولی که به آن کودک نابینای استقلالی داده بود،‌ پشت کرد و در آخر هواداران هستند که اینجا سوختند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره جانشین استراماچونی تاکید کرد: من آرزو می‌کنم هر که به استقلال می‌آید، موفقیت آمیز عمل کند.