کالدرون: من نمی خواهم بروم

 گابریل کالدرون در نشست خبری پس از جدال تیم‌های پرسپولیس و نساجی اظهار داشت: به خاطر این سه امتیاز، به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم. برای نیمه دوم برنامه داشتیم که گل‌های بیشتری بزنیم، اما با اخراج بازیکن‌مان روبه‌رو شدیم. کار سخت شد، اما به لطف بازیکنان و هواداران توانستیم این سه امتیاز را بگیریم.

ترجیح می‌دهم در نیم‌فصل ۲ بازیکن ایرانی بگیریم

وی در خصوص اینکه اعلام کرده است نیاز به یک هافبک و یک مهاجم دارد و هافبک مورد نظر او برای کدام پست میانی است، گفت: ترجیح می‌دهم بعد از بازی در این مورد صبحت نکنم. درست است، ما نیاز به بازیکن داریم. روز گذشته هم مدیر باشگاه اعلام کرد با یک بازیکن خارجی به توافق رسیده است، اما من ترجیح می‌دهم که در نیم‌فصل دو بازیکن ایرانی بگیریم و پولی که قرار است به بازیکن خارجی پرداخت شود، به بازیکنان خودمان پرداخت کنند. ما خودمان هنوز دریافتی نداشتیم و بازیکنان هم پولی نگرفتند و ترجیح می‌دهیم به جای پرداخت پول به بازیکنان خارجی، به بازیکنان ایرانی پول پرداخت شود. امیدوارم که قبل از شروع تمرینات در نیم‌فصل دوم، پرداخت‌های معوقه، پاداش‌ها و طلب فصل گذشته بازیکنان پرداخت شود.

من و دستیارانم ۶ ماه با تمام وجود کار کردیم، بدون اینکه درخواستی داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته بود پس از دیدار با نساجی قصد داشته صحبت‌هایی را انجام دهد و این صحبت‌ها چیست، اظهار داشت: یکی از موارد همین بود که ما به بازیکن خارجی نیاز نداریم و این بودجه صرف بازیکنان داخلی شود. اینکه ۶ ژانویه بازیکنان در اختیار تیم باشند و تمرینات آغاز شود. کالدرون و دستیارانش شش ماه با تمام وجود کار کردند، بدون اینکه درخواستی داشته باشند و تمام مشکلات را پشت سر گذاشتیم. اینکه یک مربی بیاید و جایگزین مربی‌ای شود که هفت جام کسب کرده، کار ساده‌ای نیست، اما به لطف بازیکنان، کیفیت و شخصیت آنها و به لطف هواداران این کار انجام شد. هوادارانی که آن شادی مدنظر من هنوز در زمین خودمان به آنها داده نشده است، اما تمام این مسائل باعث شد با عملکردمان حمایت بازیکنان و هواداران را داشته باشیم.

باشگاه می‌خواهد بروم اما من نمی‌خواهم!

کالدرون ادامه داد: برای رسیدن به اهداف‌مان به‌عنوان مربی احتیاج دارم از باشگاه حمایت شوم. به خاطر رفتارهایی که تا امروز با من شده است، حس می‌کنم باشگاه به من می‌گوید باید بروم، اما من نمی‌خواهم بروم. یکسری شرایطی دارم که سازماندهی و برنامه‌ریزی باشگاه باید در خور و شایسته هواداران و بازیکنان باشد. ما و هواداران باید از باشگاه بخواهیم یک برنامه‌ریزی حرفه‌ای داشته باشد. همچنین امیدوارم افرادی که در باشگاه هستند و به فکر منافع شخصی هستند، از باشگاه بروند.