آخرین وضعیت مصدومیت امیر حسین بیات دروازه بان پرسپولیس

 امیرحسین بیات، دروازه‌بان جوان سرخپوشان در بازی دوستانه دیروز مقابل چوکای تالش در دقایق پایانی دچار مصدومیت از ناحیه سر شد و زمین را ترک کرد. پس از آن او با تشخیص کادر پزشکی و برای مراقبت‌های بیشتر در بیمارستان بستری شد.

اخبار ورزشیامیر حسین بیات درباره وضعیت خود گفت: دیروز بازی دوستانه داشتیم و بعد از برخوردی که با بازیکن حریف داشتم برای دقایقی همه چیز از یادم رفت و خودم خیلی نگران بودم که چرا نمی‌توانم اتفاقات بازی را به خاطر بیاورم.

او ادامه داد: روزهای قبل را خوب به یاد می‌آورم و می‌دانم که دو روز پیش با نساجی بازی داشتیم و من هم روی نیمکت بودم. اما هنوز از بازی دیروز چیز زیادی یادم نمی‌آید و فقط اطرافیان به من گفتند که بازی را ۴-۱ برده‌ایم و من هم ۸۰ دقیقه بازی کرده‌ام. این را یادم است که تعداد بازیکنان پرسپولیس به ۱۱ نفر نمی‌رسید و ما دو بازیکن کمکی از تیم حریف گرفتیم ولی چیزی از بازی در ذهنم نیست.

بیات اضافه کرد: بخاطر این موضوع خیلی ناراحت بودم اما پزشکان گفتند که حافظه کوتاه مدت من آسیب دیده و با گذشت چند روز همه چیز به حالت عادی خود برمیگردد.

دروازه‌بان جوان پرسپولیس گفت: از همه هواداران و همینطور مسئولان باشگاه و کادر پزشکی تیم که پیگیر وضعیت من بودند تشکر می‌کنم. افتخار می‌کنم که در چنین خانواده بزرگی هستم و امیدوارم لطف‌شان را خیلی زود در زمین جبران کنم.

با تشخیص پزشکان، بیات امروز از بیمارستان مرخص خواهد شد.