ماموریت هیئت مدیره پرسپولیس به انصاری فرد درباره کالدرون

به نظر می‌رسد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که از قضا محمدحسن انصاری‌فرد هم عضو آن نیست بیشتر حامی گابریل کالدرون باشند تا مدیرعامل باشگاه! شاید اولین دلیل هیئت مدیره برای حمایت از کالدرون این موضوع باشد که خودشان سرمربی آرژانتینی را به عنوان جانشین برانکو ایوانکوویچ انتخاب کرده‌اند.

اخبار ورزشی- این گروه در شرایطی دست به انتخاب گابریل کالدرون زدند که هنوز محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب نشده بود. دلیل دوم، اما به تفکرات هیئت مدیره‌ای برمی‌گردد که یکی از آن‌ها پیش از انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت کرده و دو عضو دیگر هم کاندیدای جانشینی ایرج عرب بوده‌اند! از اصل بحث خارج نشویم! گابریل کالدرون که به گوشش رسیده انصاری‌فرد در زمان ناکامی تیمش به دنبال جانشین بوده و قسط دوم قراردادش را هنوز نگرفته به شدت از مدیرعامل کنونی پرسپولیس شاکی است.

در جلسه‌ای که جمعه شب در حضور گابریل کالدرون برگزار شد، سرمربی آرژانتینی به اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفته از مدیرعامل دلخور است! در همین راستا شنیده شده است دیروز جلسه به قولی استیضاح محمدحسن انصاری‌فرد با حضور اعضای هیئت مدیره پرسپولیس برگزار شد. در این جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به محمدحسن انصاری‌فرد گفته‌اند: «سریع خواسته‌های مالی و غیر مالی گابریل کالدرون را برآورده کرده و اعتماد او را به هر شکل ممکن جلب کنید!»