لیست نقل و انتقالات تراکتور در نیم فصل لیگ برتر

تراکتور یکی از تیم‌هایی است که برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی برنامه‌ دارد و قصد دارد با جذب چند بازیکن و برطرف کردن نیازهایش با تیمی قدرتمندتر به نیم فصل دوم بازی‌ها برود.

اخبار ورزشیتراکتور در دو پست نیاز به جذب بازیکن دارد و آن را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده. جذب یک دفاع راست و یک مدافع میانی.

سرخپوشان از مدت‌ها قبل به دنبال جذب دانیال اسماعیلی‌فر بودند ولی از یک طرف مخالفت ذوبی‌ها و از طرف دیگر ورود استقلال، سپاهان و پرسپولیس به صف مشتریان این بازیکن باعث شده جذب او برای تراکتور سخت شده و باشگاه به دنبال سایر گزینه‌ها رفته است.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد سرخپوشان تبریزی چند گزینه دیگر از جمله ایرانپوریان، فخرالدینی و فرشاد محمدی‌مهر را زیر نظر دارند. ایرانپوریان چندی پیش در صفحه شخصی خودش مطلبی منتشر کرد که بوی جدایی می‌داد و فخرالدینی هم از مسئولان ذوب‌آهن در خواست رضایت‌نامه کرده است. از طرفی شنیده می‌شود با موافقت یحیی گل‌محمدی ماجرای تعویض فرشاد محمدی‌مهر با سعید مهری میان تراکتور و شهر خودرو هم یکی از احتمالات ممکن است.

در پست دفاع میانی هم چند گزینه مد نظر تراکتور است و شنیده می‌شود تراکتور به ذوب آهن پیشنهاد معاوضه اخباری با وحید محمدزاده را داده است. ذوبی‌ها به دنبال جذب اخباری بودند و به نظر می‌رسد عوض کردن او با محمدزاده هم برایشان خوب باشد چرا که در پست دفاع میانی هادی محمدی و محمد نژادمهدی را در اختیار دارد.

باید دید تراکتوری‌ها در این 2 پست کدام بازیکنان را به خدمت خواهند گرفت.