اگر تاج سلامتی اش را به دست بیاورد، می‌تواند به فدراسیون بازگردد

فریدون اصفهانیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حضورش در تمرین تیم ملی فوتبال امید بیان کرد: این تیم، امیدمان است و وظیفه داریم تیم امید را به شکل خوبی بدرقه کنیم. همانگونه که از اسم این تیم پیدا است، به امید خدا  بتواند برای فوتبال ایران موفقیت کسب کند و با توجه به بازیکنان و کادرفنی خوبی که در اختیار دارد د تمرینات خوبی که انجام داده است می تواند نتیجه لازم را هم بگیرد.

اخبار ورزشی- او افزود: هرچند گروه مان سخت است اما صعود به المپیک دور از دسترس نیست. برای تیم امید و اعضای آن آرزوی موفقیت دارم. هر سال که تیم امید را به رقابت های انتخابی المپیک فرستاده ایم، به این تیم برای شکستن طلسم ناکامی از صعود به المپیک امید داشتیم اما در طول ۴۴ سال اخیر چنین شرایطی محقق نشده است. اکنون امیدوار هستیم این بازیکنان خوب با زحماتی که کادرفنی شان کشیده اند در تایلند موفق شوند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه پس از جداییمهدی تاج از ریاست این فدراسیون، پاداش ملی پوشان تیم ملی امید پرداخت نشده است، اظهار داشت: قول هایی که مهدی تاج داده عملی شده است و برای تیم امید هم تدارک خوبی داشتیم. روز گذشته حمید استیلی در فدراسیون فوتبال بود و تمام مسائل روی روال است. حتی با جدایی تاج هم تغییری در وضعیت رخ نداده و امیدواریم او هرچه سریع تر سلامتی اش را به دست بیاورد تا بازهم در خدمتش باشیم.

او افزود: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال در صورت غیبت رئیس فدراسیون به ترتیب نایب رئیس اول و دوم باید وظایف را انجام بدهند اما با توجه به استعفای علی کفاشیان، نایب رئیس دوم فدراسیون یعنی حیدر بهاروند امور فدراسیون را پیگیری می کند.

او افزود: مهدی تاج تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون که ۱۸ اردیبهشت برگزار می شود، رئیس است اما با توجه به شرایطی که برای او به وجود آمد، بهاروند امور فدراسیون را انجام می دهد. اگر تاج شرایط کار کردن در فدراسیون را کسب کند و سلامتی اش را به دست بیاورد می تواند بار دیگر در جایگاه ریاست فدراسیون فعال باشد.

اصفهانیان درباره احتمال استفای محمدرضا ساکت از سرپرستی تیم ملی و سایر شغل هایش در فدراسیون گفت: من استعفایی از ساکت ندیده ام.

او درباره نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال و اینکه شنیده می شود سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک هم قصد حضور در انتخابات این فدراسیون را دارد، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما صالحی امیری هم از زحمت کشان ورزش است و هرکسی از پروسه حضور در انتخابات رد شود می تواند در آن شرکت کند.

اصفهانیان درباره مطرح بودن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان اصلی ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی گفت: او یکی از گزینه ها است اما گزینه ایرانی هم داریم.