واکنش تند استقلال به اظهارات عجیب استراماچونی/ اسناد را منتشر می کنیم

اسماعیل خلیل زاده در واکنش به این موضوع که آندره آ استراماچونی بامداد امروز در گفت و گو با یکی از رسانه ها تمامی مذاکرات در دوحه قطر را تکذیب کرده است اظهار داشت: مدیربرنامه های استراماچونی جمعه به رحمان رضایی پیامی فرستاد مبنی بر اینکه خواستار مذاکره مجدد با باشگاه و آن هم مستقیم با سرپرست مدیرعاملی باشگاه است. در این پیام هایی که رد و بدل شد هم گفت که خودش به دوحه نمی آید و مارتزیلی، وکیل استراماچونی در دوحه منتظر ماست.

اخبار ورزشی- وی افزود: ما هم با توجه به اینکه هواداران دوست داشتند استراماچونی برگردد پذیرفتیم و به دوحه رفتیم. مذاکره مفصلی هم با مارتزیلی داشتیم و طبق مذاکره صورت گرفته به یک توافق ۹ بندی رسیدیم و برای استراماچونی ایمیل کردیم. 

بیشتر بخوانید:

استراماچونی: هیچ جلسه ای با استقلال برگزار نکردم!

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با اشاره به تاخیر استراماچونی در پاسخ به ایمیل گفت: وقتی تا عصر دوشنبه پاسخی دریافت نکردیم، از پاستورلا سوال پرسیدیم و او از ما ۲۴ ساعت فرصت خواست، مجددا روز سه شنبه فرصت خواست و باز صبح روز چهارشنبه خواست صبر کنیم. همه این پیام ها موجود است و منتشر می کنیم.

اسماعیل خلیل زاده با ابراز شگفتی از صحبت های استراماچونی که منکر مذاکره نمایندگانش با استقلال در قطر شده افزود: اظهارات استراماچونی چیزی شبیه به انکار آفتاب وسط روز است. یا مدیر برنامه استراماچونی او را در جریان این مذاکرات قرار نداده یا استراماچونی دروغ می گوید که در هر صورت ما مقصر این موضوعات نیستیم.