چراغ سبر عیسی آل کثیر به پرسپولیس

عیسی آل کثیر پیشنهادهایی از سوی باشگاه‌هایی از جمله  پرسپولیس  و یک تیم کویتی را دریافت کرده اما هنوز پاسخی مبنی بر جدایی آقای گل نیم‌فصل از سوی مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان داده نشده و تنها دراگان اسکوچیچ اعلام کرد که در صورتی موافقت خواهد کرد که مهدی ترابی و علی علیپور را به صنعت نفت بدهند.

اخبار ورزشیعیسی آل کثیر درباره نیم فصل اول اینچنین گفت: نیم فصل اول با تمام سختی‌هایی که بر ما گذشت اما از نظر کسب نتیجه موفقیت‌آمیز بود. با تلاش اعضای تیم و کادرفنی، مدیریت و حمایت تماشاگران که سرمایه اصلی باشگاه هستند، توانستیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. اول فصل پیشنهادهایی داشتم اما نفت آبادان را انتخاب کردم و از انتخابم پشیمان نیستم.

عیسی آل کثیر+پرسپولیس

آقای گل نیم‌فصل اول لیگ برتر همچنین گفت: خدارا شکر با تلاش هم‌تیمی‌ها و خودم توانستم عنوان آقای گلی نیم‌فصل را بدست بیاورم اما نیم فصل اول خیلی سخت به من گذشت. پیشنهادهایی در پایان نیم فصل اول به باشگاه رسیده و برای پیشرفت چه از نظر مالی و چه به لحاظ فوتبالی جدا می‌شوم.

آل کثیر همچنین گفت: در این بین منافع باشگاه نفت آبادان نیز برای من مهم است و دوست دارم بابت انتقال من منافع مالی باشگاه لحاظ شود. اما انتظار دارم همانطور که با تمام کمبودها در نیم فصل اول ماندم و جنگیدم، باشگاه هم با رفتن من موافقت کند. امیدوارم روزی دوباره به آبادان برگردم و در کنار هواداران خونگرم آبادانی برای موفقیت برزیل ایران تلاش کنیم.