لیست خریدهای کالدرون برای پرسپولیس

طی روز‌های گذشته نام‌های زیادی برای حضور در  پرسپولیس  ردیف شدند و گفته شد اسامی این بازیکنان در لیست خرید گابریل کالدرون دیده می‌شود، اما این موضوع صحت ندارد.

اخبار ورزشی- طبق ادعای نزدیکان به باشگاه، سرمربی آرژانتینی سرخپوشان تنها به صورت شفاهی نام ۳ بازیکن را در آخرین جلسه با اعضای هیئت مدیره به زبان آورده و مثل تمام اخبار دیگر، نام هر ۳ نفر خیلی زود از جلسه خصوصی باشگاه به دست کانال‌های تلگرامی رسید.

گویا کالدرون تنها اسم دانیال اسماعیلی‌فر از ذوب‌آهن، شهریار مغانلو از پیکان و عیسی آل‌کثیر از صنعت نفت آبادان را به زبان آورده و سایر نام‌ها که به گوش می‌رسد، حقیقت ندارد. البته باشگاه به دنبال جذب بازیکنان خارجی هم هست و در این مورد توافقاتی با سرمربی تیم شده، ولی هنوز خبری از عقدقرارداد رسمی نیست.

نقل‌وانتقالات پرسپولیس همچنان معلق است، چون هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی با پرسپولیسی‌ها همکاری نمی‌کنند و از طرف دیگر، بازیکنان خارجی با شرط و شروط خاص و قیمت‌های سرسام‌آور حاضر به عقدقرارداد می‌شوند. نکته مهم‌تر اینکه گابریل کالدرون هم جواب تماس‌ها و ایمیل‌های مدیران باشگاه را نمی‌دهد و همه چیز را در حالت معلق رها کرده است.