دربی مرسی ساید این بار در جام حذفی

رقابت‌های لیگ و جام‌های حذفی فوتبال معتبر اروپایی پس از پایان تعطیلات سال نو میلادی دوباره آغاز شده است. این رقابت‌ها چند روزی است که آغاز شده و امشب هم با برگزاری چند دیدار دیگر پیگیری خواهد شد.

هفته نوزدهم لالیگا

اخبار ورزشی- رقابت‌های هفته نوزدهم لالیگا امروز با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود تا پرونده این رقابت‌ها در این هفته به طور کامل بسته شود. بازی‌های هفته نوزدهم پیش از این از روز جمعه با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد و روز گذشته شاهد مصاف مدعیان با رقبا بود. امروز، اما ۸ تیم میانه و انتهای جدولی به مصاف حریفان می‌روند تا پرونده این هفته از رقابت‌ها پس از آغاز سال نو میلادی بسته شود.

تیم رده یازدهمی گرانادا در نخستین دیدار امروز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به مصاف مایورکا می‌رود. ۲ تیم اختلاف امتیاز نسبتاً زیادی در جدول رده‌بندی دارند و انتظار می‌رود که تیم میزبان کار سختی برابر مایورکا نداشته باشد و به راحتی بتواند سه امتیاز این مسابقه را کسب کند تا در صورت توقف حریفان سه پله صعود کند.

​تیم فوتبال رئال سوسیداد که این روز‌ها با ۳۱ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد در یکی از بازی‌های مهم امروز باید از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف ویارئال برود. ویارئالی‌ها با ۲۵ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارند و پیش‌بینی می‌شود که این بازی هم یکی از دیدار‌های زیبای این هفته شود.

تیم‌های فوتبال آلاوس و بتیس از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم میزبان یعنی بتیس با ۲۳ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد و آلاوس هم با ۱۹ امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاده است.

آخرین دیدار امروز هم میان تیم‌های فوتبال سلتاویگو و اوساسونا خواهد بود. این بازی از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود. تیم فوتبال سلتاویگو با ۱۴ امتیاز جایگاه خیلی خوبی در جدول رده بندی ندارد و تنها ۲ پله با تیم آخر جدول فاصله دارد. تیم اوساسونا، اما وضعیت به مراتب بهتری دارد و با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به حریف امروزش در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی ایستاده است.

هفته هجدهم سری آ

رقابت‌های هفته هجدهم سری آ ایتالیا امروز پس از مدتی تعطیلی به دلیل سال نو میلادی دوباره با برگزاری ۴ دیدار از سر گرفته می‌شود. در نخستین بازی تیم فوتبال برشا میزبان لاتزیو است. این دیدار از ساعت ۱۵ به وقت تهران برگزار می‌شود. برشا با ۱۴ امتیاز در جایگاه هفدهم جدول رده بندی ایستاده و حریفش یعنی لاتزیو با ۳۶ امتیاز تیم سوم است.

دومین دیدار امروز هم میان تیم‌های فوتبال اسپال و هلالس ورونا خواهد بود. هر ۲ از تیم‌های نیمه دوم جدول رده‌بندی هستند و با توجه به فاصله کم برخی تیم‌ها در این جایگاه انتظار می‌رود رقابت حساسی میان ۲ تیم برای کسب سه امتیاز وجود داشته باشد. این دیدار از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

سومین دیدار هم میان تیم‌های فوتبال جنوا و ساسولو خواهد بود. این بازی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری می‌شود تا این ۲ تیمی که اینجای کار نتایج فوق‌العاده از نکرده‌اند به مصاف یکدیگر بروند. آخرین دیدار هم از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه خواهد بود و تیم‌های فوتبال رم و تورینو در مهمترین بازی امروز برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. تورینو همچنان به نتایج با نوسان خود ادامه می‌دهد و با ۲۱ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی ایستاده است. این در حالی است که رم وضعیت به مراتب بهتری دارد و با ۳۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی ایستاده است.

جام حذفی انگلیس

رقابت‌های جام حذفی انگلستان که روز گذشته با برگزاری بیست دیدار پیگیری شد امشب هم شاهد برگزاری ۱۱ مسابقه خواهد بود. در مهم‌ترین دیدار تیم‌های فوتبال چلسی، تاتنهام و لیورپول به مصاف حریفان خواهد رفت. بدون شک مهم‌ترین بازی این رقابت‌ها با سابقه‌ترین دربی جهان خواهد بود و آن هم دربی مرسی ساید است که قرار است میان تیم‌های فوتبال لیورپول و اورتون برگزار شود.

برنامه مسابقات جام حذفی:

  • بریستول راورز - کاونتری (۱۷:۳۰)
  • برتون - نورثهمپتون (۱۷:۳۰)
  • چارلتون اتلتیک - وست بروموویچ (۱۷:۳۰)
  • کوئینز پارک رنجرز - سوانسی (۱۷:۳۰)
  • کریستال پالاس - دربی کانتی (۱۷:۳۰)
  • چلسی - ناتینگهام فارست (۱۷:۳۰)
  • میدلزبورو - تاتنهام (۱۷:۳۰)
  • کریو - بارنزلی (۱۷:۳۰)
  • شفیلد یونایتد - فایلد (۱۷:۳۰)
  • لیورپول - اورتون (۱۹:۳۰)
  • گیلینگهام - وستهام (۲۱:۴۵)