شکایت فدراسیون فوتبال از ویلموتس به فیفا

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از دو باخت پیاپی تیم کشورمان مقابل بحرین و عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا، مورد انتقاد شدید قرار گرفت و فدراسیون فوتبال را به سمت قطع همکاری با این مربی سوق داد.

اخبار ورزشی- فدراسیون فوتبال مدعی بود ویلموتس به بندهای قراردادش متعهد نبوده و باید زمان بیشتری را در ایران بگذارند در حالی که مارک ویلموتس هم از پرداخت نشدن مطالباتش در زمان مقرر گلایه داشت.

در نهایت کار طرفین به فسخ قرارداد کشید و باتوجه به عدم توافق، مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی که همسرش هم حقوقدان است از فدراسیون فوتبال ایران برای گرفتن غرامت و کل قراردادش به فیفا شکایت کرد.

در حالی که جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس پیش از این گفته بود فدراسیون فوتبال هم از ویلموتس شکایت کرده، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این ارتباط گفت: آقای بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال تیمی را برای پیگیری این موضوع گذاشته است و دارند شکایت از ویلموتس به فیفا را پیگیری می کنند.

اسلامیان درباره اینکه چقدر احتمال می دهد ایران در این پرونده پیروز شود؟ تاکید کرد: نمی دانم. باید این پرونده در فیفا بررسی شود.