واکنش نادر دست نشان به احتمال سرمربی گری در ماشین سازی

نادر دست‌نشان با اشاره به دریافت پیشنهاد از باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: با باشگاه ماشین‌سازی صحبت‌هایی انجام دادم و قرار بر این شد که فسخ قرارداد را شخصا از باشگاه سپیدرود دریافت کنم و پس از آن به تبریز بروم. البته با افشین ناظمی مسئول باشگاه سپیدرود حرف‌هایی زدیم، اما فکر نمی‌کنم شرایط برای جدایی من مهیا شود، چون مدیریت رضایت نمی‌دهد.

اخبار ورزشی- وی افزود: فعلا موفق نشدم که فسخ قرارداد را بگیرم. مدیران سپیدرود خواهان ماندن من شدند تا بتوانم این تیم را نجات بدهم. واقعیت این است که باشگاه به لحاظ مالی و امتیازگیری در وضعیت بدی قرار گرفته است. شاید بیش از ۱۵ بازیکن، به علت مشکلات مالی تیم را ترک کرده‌اند. با این حال، امکان اینکه در سپیدرود بمانم، بیشتر از جدایی است هرچند خواسته من به حق است.

دست نشان تصریح کرد: قبل از اینکه به این تیم بیایم، قرار بود ۶ بازیکن جذب شوند تا مشکلات را کاهش دهیم، اما وقتی وارد تیم شدم، متوجه مشکلات شدم. بعد از ۳ هفته اعتماد به بازیکنان، متوجه شدم به خاطر مشکلات مکرر از سوی برخی بازیکنان، باید آن‌ها را از تیم جدا کنم. اشتباه آن‌ها برخلاف میل ما بود و کار تیمی‌مان را خراب می‌کرد. امکان ندارد تیمی به راحتی گل بزند و به راحتی گل بخورد.

دست‌نشان در خصوص مشکلات دیگر سپیدرود اظهار داشت: در بازی آخر با یکسری از بازیکنان امید باشگاه وارد میدان شدیم. در نیمه اول هم خیلی خوب بودیم، اما در نهایت مقابل فجرسپاسی باختیم. بازیکنان ما در نیم فصل اول لیگ یک تمرینات خوبی داشتند و زحمات زیادی کشیدند، اما حالا ۸، ۹ بازیکن به علت شرایط مالی از تیم‌مان رفتند. میثم فردوسی کاپیتان بومی تیم ما هم جدا شد. تا دیروز فکر می‌کردیم مشغول مداوای مچ پایش است، اما به یکباره به تیم دیگری پیوست. انتظارمان این بود که بازیکنان صادقانه مشکلات‌شان را می‌گفتند و سپس جدا می‌شدند. این رفتار‌ها قشنگ نیست.

او اضافه کرد: مربیان جوانی در لیگ یک کار می‌کنند که به صورت مستقیم با بازیکنان دیگر باشگاه‌ها حرف می‌زنند و آن‌ها را به تیم خود می‌برند. هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل ماشین‌سازی برای جذب من به صورت رسمی اعلام کرد خودم باید فسخ‌قراردادم را بگیرم. این رفتار جوانمردانه است. من هم گفتم، چون خاطرات خوبی در ماشین‌سازی داشتم، دوست دارم به این تیم بازگردم، اما هرگز نه من و نه باشگاه ماشین‌سازی به دنبال تحت فشار قرار دادن باشگاه سپیدرود نبودیم.

از دست‌نشان پرسیدیم آیا برای انتخاب تیم و حضور در سپیدرود، عجله نکرد که این طور پاسخ داد: من فقط به خاطر افشین ناظمی و هواداران سپیدرود که با من تماس می‌گرفتند، احساساتی شدم و به سمت این تیم آمدم. به هر حال تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در این شرایط سربلند بمانم.