تصمیم سخت قلعه نویی در سپاهان

با خروج نام عزت‌الله پورقاز و علیرضا نقی‌زاده دوبازیکن مصدوم سپاهان مسئولان باشگاه اصفهانی بنابر درخواست امیرقلعه‌نویی محمدطیبی و مهدی ترکمان را جذب کردند و به این ترتیب لیست زردپوشان دوباره تکمیل شد.

اخبار ورزشی- با توجه به حضور سه بازیکن خارجی در تیم سپاهان ، این تیم جایی برای جذب بازیکنان غیرآسیایی ندارد و لیست این تیم فقط یک خانه خالی برای جذب بازیکنی از قاره کهن دارد، به همین خاطر مسئولان تیم سپاهان با نظر کادر فنی مشغول مذاکره با یک بازیکن ژاپنی و یک بازیکن ازبک برای پر کردن لیست نیم‌فصل دوم هستند.

در حالیکه اخبار مختلفی در مورد لیست خروجی سپاهان در پنجره زمستانی شنیده می شود اما هنوز هیچ بازیکنی در لیست مازاد امیرقلعه‌نویی قرار ندارد. 

سیامک قلیچ‌خانی مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان ضمن تایید این خبر گفت: هیچ تصمیمی در مورد کنار گذاشتن سعید آقایی نداریم. این بازیکن تصمیم خودش برای جدایی از تیم را اعلام کرده و سرمربی تیم نیز از او پیشنهاد باشگاه مقصد را خواسته است. در حال حاضر هیچ باشگاهی درخواستی مبنی بر جذب سعیدآقایی را به ما اعلام نکرده است. اگر تیم‌های دیگر خواهان این بازیکن هستند باید درخواست رسمی خودشان را ارائه بدهند تا شرایط جدایی او بررسی شود.