پورشیب: هیچکس نمی‌تواند به ما زور بگوید

ذبیح اله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در حاشیه مراسم تجدید میثاق با شهید سپهد قاسم سلیمانی عنوان کرد: شهادت بزرگمرد اسلام، سپهد قاسم سلیمانی را تسلیت می‌گویم.

اخبار ورزشی - سلیمانی مردی شجاع بود که تمام دنیا و کشور‌های مسلمان به این بزرگوار احترام می‌گذاشتند. شهادت سپهبد سلیمانی ضایعه بزرگی به حساب می‌آید. سپهد سلیمانی تمام عمرش را برای دفاع از خاک ایران جنگیده و زندگی خود را وقف آرامش ما کرده است.

او در ادامه عنوان کرد: شهدایی که همراه سپهبد سلیمانی بودند جانشان را فدای راحتی ما در ایران کردند. ما ملتی هستیم که جلوی حرف زور می‌ایستیم و هیچکس نمی‌تواند به ما زور بگوید.

پورشیب همچنین اظهار کرد: با جنایتی که آمریکا انجام داد، ملت‌های مسلمان خصوصا ملت ایران را متحدتر کرد. آمریکا نشان داد هرگز قابل اطمینان نیست و ملت ما را دوست ندارد و فقط برای ما سختی آفریده و سعی داشته تا اتحاد ملت ما را از بین ببرد. باید گفت اتحاد ملت ایران با این اقدام آمریکا بیشتر شد.

قهرمان جهان در پایان گفت: قطعا مردم فردا با حضور در مراسم تشییع پیکر سپهد سلیمانی نشان می‌دهند که جلوی ظلم می‌ایستند. ما کشوری نیستیم که در مقابل ظلم و ستم سر خم کنیم. قطعا با حضور پرشور در این مراسم به استکبار جهانی نشان می‌دهیم ملت ایران جلوی زور قد علم می‌کند.