برومند: استراماچونی بی‌معرفتی کرد

پرویز برومند درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحال شدم یک ایرانی از بدنه استقلال سرمربی این تیم شد. برای مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم، اما کارش خیلی سخت است. در این مقطع اعتقاد دارم که مربی ایرانی بیشتر می‌تواند کمک کند. مربیان خارجی به درد پایه‌ها می‌خورند. من سال‌هاست این حرف را می‌زنم، اما هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد.

اخبار ورزشیوی افزود: اگر مربی خارجی به استقلال می‌آمد، باز هم باید با این حرف‌ها روبه‌رو می‌شدیم که نیاز به زمان دارد. طبیعی هم هست که یک مربی خارجی تا بخواهد با فوتبال ایران آشنا شود، نیاز به زمان دارد، اما به مرور امتیازات از دست می‌رفت و می‌دیدیم فصل به پایان رسیده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی جانشین کسی شده که در استقلال نتیجه گرفت و هواداران او را دوست داشتند، اما استراماچونی بی‌معرفتی و اسمش را خراب کرد. با این حال، منطق می‌گوید استراماچونی با استقلال نتیجه گرفته و کار مجیدی سخت است. استقلال البته دست نخورده و همان تیم قبلی است. مجیدی می‌تواند با این تیم به موفقیت برسد، به شرط اینکه تمرین دهنده و مربی بدنساز خوب کنار تیم باشد. مجیدی می‌داند در ایران با مشورت گرفتن از پیشکسوتان می‌تواند راهش را هموار کند و امیدوارم این اتفاق بیفتد و در نهایت استقلال به موفقیت برسد.