سلطانی فر: به زودی شاهد خروج ذلیلانه آمریکایی‌ها از منطقه خواهیم بود

مسعود سلطانی گفت: تفکر تکفیری به رهبری گروه‌های مختلف و داعش در خاورمیانه در حال  شکل گرفتن بود و‌ می رفت که‌ بخشهایی از این منطقه را تصرف کند.

اخبار ورزشی - وی افزود: در این شرایط بود که سپاه قدس به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در این مناطق حضور پیدا کرد و رزمندگان جنبش مقاومت را سازماندهی کرد و توانست بخشهای وسیعی ازخاک سوریه  و عراق را از وجود گروههای تکفیری و داعش پاک کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد:اگر رشادتها و دلاوری های سردار سلیمانی و همرزمانش نبود و امروز  ما در مرزهایمان می بایست با گروههای تکفیری و داعش مبارزه می کردیم.

وی در ادامه از سردار سلیمانی به عنوان سنبل مبارزه با تروریست  و تفکر خشونت گرایی نام برد و اظهار داشت : این شهید بزرگوار در مبارزه با افراطی گری کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشت.

سلطانی فر در ادامه سخنانش توضیح داد: با به شهادت رساندن سردار سلیمانی ، در آینده معادلات سیاسی  در خاورمیانه به گونه ای رقم خواهد خورد که آمریکایی ها و اعوانشان از منطقه  ذلیلانه خارج شوند.

وی در ادامه اطمینان داد که به بزودی جبهه مقاومت  در بسیاری از عرصه ها پیروز خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین ابراز  امیدواری کرد که یاران ، همرزمان و دیگر فرماندهان  جای ایشان را خواهند گرفت و راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد یافت.