فرهاد مجیدی نباید مثل منصوریان در استقلال بسوزد

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد استراماچونی قصد بازگشت به این تیم را نداشته است.

اخبار ورزشی- صادق ورمزیار در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: به هر حال درست یا غلط فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده و ما باید از او حمایت کنیم چرا که الان سرمربی استقلال مجیدی است و این تیم به آرامش نیاز دارد. امیدوارم فرصت لازم به او داده شود و فرهاد مجیدی مثل منصوریان در استقلال نسوزد.

وی در ادامه افزود: از روز اولی که استراماچونی از استقلال رفت مشخص بود که قصد بازگشت ندارد. او اگر می خواست برگردد همه وسایلش را با خود نمی برد یا حداقل به دستیارانش هم نمی گفت که ایران را ترک کنند. به همین دلیل من فکر می کنم او کلا قصد بازگشت به ایران را نداشت.

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال در ارتباط با این که این تیم در چه پستی نیاز به بازیکن دارد گفت: به نظر من استقلال جدا از این که به یک پلی میکر خوب نیاز دارد، باید یک دروازه بان دیگر هم جذب کند‌. این تیم در سه جبهه باید بجنگد و اگر حسینی مصدوم شود، آیا جانشین آماده ای برای او هست؟ 

ورمزیار در ادامه افزود: چون فروزان استقلالی است این حرف را نمی زنم، به نظرم او از لحاظ فنی آمادگی بالایی دارد و حداقل می تواند دروازه بان دوم استقلال باشد. وقتی ما یک دروازه بانی که دوست دارد به استقلال بیاید و آماده هم هست را چرا جذب نکنیم؟