واکنش نفتی‌ها به پیشنهاد استقلال برای جذب کعبی

حسن نصراصفهانی در مورد پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال برای جذب عقیل کعبی اظهار داشت: ما به هیچ کدام از پیشنهاد‌هایی که از سوی باشگاه‌ها برای جذب برخی از بازیکنانمان ارائه شده پاسخی نداده ایم. منتظر هستیم تا اسکوچیچ به آبادان برسد و در جلسه‌ای که با هیات مدیره دارد برنامه هایش را ارائه کند و سپس او را در جریان این پیشنهاد‌ها قرار دهیم.
اخبار ورزشیوی افزود: تاکید ما بر حفظ بازیکنانمان است و نمی‌خواهیم آن‌ها را از دست بدهیم، اما برنامه‌های سرمربی تیم هم اهمیت دارد و باید نظر او را بدانیم.
نصراصفهانی در خصوص عیسی آل کثیر و تلاش‌های یک هفته اخیر او برای دریافت رضایتنامه و جدایی از صنعت نفت آبادان گفت: عیسی آل کثیر پسر خیلی خوب و دوست داشتنی است. او بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ هم هست. باشگاه نفت آبادان هم دو سالی بود که برای جذب او تلاش می‌کرد و خودش هم این را می‌داند.
رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید کرد: متاسفانه یکسری بد اخلاقی‌ها از سوی واسطه‌ها می‌شود. این گلایه را خیلی از مدیران باشگاه‌ها دارند. این واسطه‌ها با پیشنهاد‌های غیر متعارف بازیکنان را اغوا می‌کنند و بازیکن هم وقتی می‌بیند چند سالی می‌تواند در بورس باشد و آینده خود را ترسیم می‌کند وسوسه جدایی به سرش می‌زند. در هر صورت انتهای این پیشنهاد‌های وسوسه انگیز هم در اکثر مواقع ختم به عملی شدن نمی‌شود.