دو استقلالی در تمرینات آفتابی شدند

تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی جهت شرکت در نیم‌فصل دوم لیگ برتر از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (چهارشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب و پشت در‌های بسته برگزار شد.
اخبار ورزشی امیرارسلان مطهری، مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان که به استقلال پیوسته است، امروز در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و خودش را به کادر فنی معرفی کرد. این بازیکن به تمرین اختصاصی پرداخت.
* داریوش شجاعیان، هافبک مصدوم استقلال که رباط صلیبی پاره کرده است، در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و مورد استقبال هم‌بازی‌های خود قرار گرفت. نام شجاعیان از لیست استقلال خارج نشده است و گفته می‌شود از اوایل فروردین ماه به تمرینات استقلال اضافه می‌شود.
* بازیکنان ابتدا خودشان را گرم کرده و پس از آن به تاکتیک حفظ توپ در قالب رقابت تیمی پرداختند. در ادامه، بازیکنان به چهار گروه پنج نفره تقسیم و به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.
* وریا غفوری، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته غایبان تمرین بودند. کاپیتان استقلال روز گذشته نیز در تمرین شرکت نکرد. میلیچ و دیاباته قرار است فردا به ایران بازگردند.
* یوسف دانشیار، مترجم استراماچونی و مسئول GPS تمرینات استقلال که روز گذشته در محل تمرین حضور داشت، در این تمرین شرکت نکرد. او پس از صحبت با فرهاد مجیدی از استقلال جدا شد.
* ستار همدانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال که شب گذشته از سمت خود استعفا کرد، در تمرین امروز غایب بود.
* سیاوش یزدانی، مدافع تیم استقلال که مدتی است به دلیل مصدومیت دور از میادین بوده، در محل تمرین حاضر شد. او درباره وضعیت مصدومیتش به فرهاد مجیدی توضیحاتی ارائه کرد.
* محمد بلبلی که روز گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست به تمرین ادامه دهد، امروز در مراحل آماده‌سازی آبی‌پوشان حضور داشت و بدون مشکل به تمرین پرداخت.
تیم فوتبال استقلال طبق برنامه بیست‌وهفتم دی ماه باید در هفته هفدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد برود.