وعده باشگاه پرسپولیس به هواداران درباره کالدرون

شب گذشته در شرایطی باشگاه پرسپولیس بیانیه تازه خود را صادر کرد که هواداران این تیم بیشترین میزان نگرانی را بابت آینده خود داشتند. سرخ ها در ساعات ابتدایی این هفته، بیانیه‌ای را نوشتند که یک پیام مهم داشت و آن هم تعیین تکلیف گابریل کالدرون تا عصر شنبه بود.

اخبار ورزشی -در این بیانیه همچنین به بررسی نامه جدید کالدرون پرداخته شده و باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر که روز پنج شنبه کالدرون نامه درخواست های جدید را مطرح کرده، از بررسی آن توسط هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه خبر داد و البته «هیج خبر یا گمانه زنی» را تائید نکرده است.

با این حال در شرایطی که عزم مسئولان به حضور مربیان ایرانی در راس کار تیم های لیگ برتری و ملی است، به نظر می‌رسد خبری که پرسپولیسی ها وعده انتشار آن را داده اند، چیزی جز اعلام جدایی گابریل کالدرون آرژانتینی نخواهد بود. کسی که هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده و همچنین هیچ یک از شروطی که در ایران اعلام کرد (خرید بازیکن، پرداخت مطالبات بازیکنان، اردوی خارجی و استعفای پیروانی) تحقق نیافته و در چنین شرایطی بعید است که او به ایران بیاید.

این که جانشین او چه کسی خواهد بود، پرسشی است که پاسخ به آن، آسان نخواهد بود. از بین گزینه های ایرانی، حدافل 8 گزینه مطرح می‌شود که باشگاه پرسپولیس باید هرچه سریع‌تر یک نفر را معرفی کند تا زمان بیشتر از این هدر نرود. البته این در شرایطی است که شاید یک معجزه، منجر به بقای کالدرون روی نیمکت سرخ ها شود.